Vallhall Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hallo dere Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med å forklare om og hvordan jeg kan få spilt det med XP. Har siste drivere til skjerkort og har installert updates til XP Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Er det virkelig ingen av dere som har peiling?????? Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg har prøvd Operation flashpoint til min pc og det funket helt fint med XP. Endret 21. januar 2004 av Kringla' Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Kringla Hvilket skjermkort har du? Mulig det er Ati driverne mine som streiker Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sapphire radeon 9800 pro 128mb Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 funker fint med windows xp ja Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 funker bra med xp det.... så er det jo et konge spill å da Lenke til kommentar
mbst Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 En gang jeg hadde problemer med Flashpoint i Windows XP, gjorde jeg følgende: Høyretrykk snarvei til spillet > Egenskaper > Kompatibilitet > "Windows 98-kompatibilitetsmodus". Det hjalp meg hvertfall. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Ok folkens, jeg har ihvertfall problem, svart skjerm , men når jeg trykker på enter tasten begynnner det å loade, når spillet begynner er folkene bare halve , minner stygt om et driver problem Lenke til kommentar
Term Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Høres rart ut. Jeg har ingen problemer med xp i det hele tatt. Men prob kompatiblitetsmodus det. Mulig at funker Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Nå skjønner jeg. Du har lastet ned warez og lagt inn feil cd-key til spillet. Det som da skjer, er at spillet mer og mer blir ødelagt helt til det ikke går ann å spille mer, skjedde det samme med meg, siden det ikke virker som OFP er mulig å få kjøp i butikken nå. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Virker helt fint med meg. Har Xp og grafikkort: Gforce MX 5600. Forresten så finner du OPF overalt. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Kringla Jeg har Orginalversjonen Når jeg starter spillet blir det svart skjerm etter en liten stund, så når jeg trykker enter begynner det å loade det første mission i single player, etter det skjer det ikke noe , før jeg trykker CTRL, ATL og DEL, da kommer jeg til oppstart i windows, hvor det er et vindu som spør om jeg vil bytte program, når jeg bytter kan jeg begynne å spille(fungerer da normalt). Jeg måtte stille inn på OPENGL for at grafikken skulle bli normal Dette kan da ikke være normalt Er det noen patch som kan rette opp dette? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Patch spillet, men du kan kanskje få problemer hvis du bruker 1.46. De funker ikke hos meg. Bruk 1.30 - alltid et bra resutat Endret 22. januar 2004 av dofferneo Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 dofferneo Takk for rådet, skal prøve det senere Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 funke helt fint me Xp å det er jo seff det BESTE spille EVER Lenke til kommentar
n0th1ng Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Skulle virke ganske bra med XP, men jeg foreslår at du patcher spillet til den nyeste patchen p.g.a startverisjonen har en god del bugs,glitcher og crashes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå