Tarannon Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei.. Har en kamerat som har fått noen merkelige problemer på sin nye pc.. Han skulle se på film på tven igjennom tv-utgangen på skjermkortet. Når han var ferdig, skrudde han av pcen.. Neste gang han skrudde på pcen igjen, var alt svart, også i oppstarten, utenom desktop-bilde som ble vist på tv-skjermen. Det var ingenting utenom bakgrunnsbildet der, ikke noe start linje eller mapper eller noe som helst. Neste gang han prøvde å skru på maskina funket ingenting i det hele tatt.. Alt var svart og ikke en eneste vifte startet når han trykte på powerknappen.. Når vi åpnet opp kabinettet for å se, så vi at det var strøm til hovedkortet (grønn lampe), men skjedde som sagt ingenting når vi trykte på knappen. Jeg oppdaget at reset-switch ledningen var brent, men powerswitchen så uskadd ut. Hva kan være feil her? Har ikke fått testet strømforsyningen enda, men den ga ihvertfall strøm nok til at hovedkortet lyste.. Jeg tenkte at det muligens var powerknappen eller ledningen som det var noe tull med, men har ikke funnet noe.. Jeg har ingen ideer om hvorfor det var problem inne i windows med tv og skjerm.. Han har Asus A7N8X-X (socket A) hovedkort, Geforce 2 gfx, Thermaltake Xaser III Kabinett og Q-tec 450W strømforsyning.. Lenke til kommentar
Tarannon Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Ingen ideer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå