XenZor Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg har bare hatt problemer med northon jeg..får ikke slettet det en gang,.. Finnes egne uninstall-programmer for Norton. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 Pccilin02 finner "alt" men den klarer tute meg ikke å renske fila som er infekta... ja helt riktig.... hadde pccillin.den fant alt men klarte ikke fjerne de....instalerte norton... den fant bare 3 av 85 ormer jeg hadde..... skulle hatt en kombinasjon av pccillin og norton!!! Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 last ned ad-aware6.0!! d e ******* bra.. å d e gratis Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 hadde problem med norton 2004. den hadde sånne beskytta recycle bin og når eg sletta filer med berre del var dei lagt i recycle bin sjølv om eg har den slik at den skal hibe alt med ien ogn. tømt recycle bin og hadde fortsatt lite plass. var stressa og gjekk i dos og sletta alle recycle bin på mine disker og wups hadde eg 13GB meirledig på den eine og 2-4 på dei andre diskene... norton ville ikkje høyre på meg når eg sa til han at han ikkje skulle beskytte boskorga... mongo greier... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Bruker AVG jeg. Gratis og fritt for Nortons barnslige grafikk som krever mer resurser enn nødvendig. Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 29. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2004 last ned ad-aware6.0!! d e ******* bra.. å d e gratis ekke ad-awere en spywareremover a??? ikke et antivirus prog.... Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 last ned ad-aware6.0!! d e ******* bra.. å d e gratis ekke ad-awere en spywareremover a??? ikke et antivirus prog.... jepp, stemmer nok det. med mindre de har forrandra på det iløpet av det siste året Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 (endret) last ned ad-aware6.0!! d e ******* bra.. å d e gratis ekke ad-awere en spywareremover a??? ikke et antivirus prog.... Du har rett, det er ikke noe antivirusprogram! Men til topic... Har hatt bare PC-Cillin på maskinene jeg har kjøpt selv, å akkurat nå har jeg 02 som begynner å bli litt gammel for min del. Men det holder i bøtter og spann. fjærna alle filer med virus og infiserte filer. Lever den dag i dag med å aldri ha hatt virus inne.... Men da har jeg av og til prøvd andre programmer som er ment som for å bare skjekke hvis man ikke vet hvor bra det programmet man egentlig har slik at man kan ha en liten garanti for å være sikker på at man ikke har virus. Så PC-Cillin har aldri svikta meg, det eneste som er at de har oppdatert noe sinnsykt i det siste. (var oppe i 4ganger i går!!). Endret 29. januar 2004 av k_drey Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Microsoft tilbyr noe av det beste anti-virus programmet til kundene sine. Det er i tillegg gratis. Bruker ikke det selv, men har hørt lovord om det. Besøk www.microsoft.no så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Norton antivirus 2004 er et godt program. Hvis det er mange infiserte filer det ikke finner, oppdaterer du det. Har også god tro på PCP 2002 (2003?). Prøv deg fram. (AAW er langt ifra noe antivirus prog.) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hadde problem med norton 2004. den hadde sånne beskytta recycle bin og når eg sletta filer med berre del var dei lagt i recycle bin sjølv om eg har den slik at den skal hibe alt med ien ogn. tømt recycle bin og hadde fortsatt lite plass. var stressa og gjekk i dos og sletta alle recycle bin på mine disker og wups hadde eg 13GB meirledig på den eine og 2-4 på dei andre diskene... norton ville ikkje høyre på meg når eg sa til han at han ikkje skulle beskytte boskorga... mongo greier... Vil bare si at det kan du stille på. Bare høyreklikk på paprikurven og skift. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Har Norman på denne daten (pappa sin) og den har fått masse virus. Før brukte jeg Norton og hadde ikkje prob. i det hele tatt. Lenke til kommentar
Marti Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Norman er rett å slett ikke bra nok. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 symantec antivirus corperate edition server...... den er bra...rask og enkel....starter windows fort også....trenger ikke å vente på programme kommer opp.... Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 8. februar 2004 Del Skrevet 8. februar 2004 jeg har netopp lasta ned norman . jeg kan ikke se bildene på internett sider kan det ha noe med security greiene og gjøre????. må jeg innstalere windows på nytt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå