hvalfangeren Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jeg bruker norton og pc-cillin.... men er det neon som vet konkret vilket program som tar best knekken på småtrolla i harddisken(e)??? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har hørt at Norton finner alt... men det gjør naturligvis ikke det..... men jeg lurer på om det er best... Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har hørt at Norton finner alt... men det gjør naturligvis ikke det..... men jeg lurer på om det er best... jeg har og hørt at norton tar alt men det gjør det ikke!!! jeg ahr hatt bugs utallige ganger med nyoppdatert norton.... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Korrekt.... kjipe greier... Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 /me har hatt norton så lenge jeg kan huske.. og har ALDRI fått noe som helst form for virus Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 har selv panda platinum internett security 8.0 og har bare lovord å si om det Lenke til kommentar
runela Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Prøv avg det bruker jeg. og så er det gratis og lastened og oppgradere! www.grisoft.com Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) /me har hatt norton så lenge jeg kan huske.. og har ALDRI fått noe som helst form for virus ikke jeg heller... fått advarsel, men da har de blitt stoppa! Endret 21. januar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har bare hatt problemer med northon jeg.. får ikke slettet det en gang,.. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har pccilin2002 og det har funne nesten alt av virus jeg har hatt! Synes det hva mye bedre en norton siden det tar ikke så mye ytelse av pc'en Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 avast! funker bra også...gratis er det og Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Korrekt.... kjipe greier... Jepp ! og Norman tar ikke alt heller, har faktisk den beste erfaringen med avast.com virusprog. hittil.... Lenke til kommentar
Blood Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Har selv hatt sånn, tre virusprogs før.. Så fant jeg ett på forum her(husker ikke hva det heter,men gratis var det ihvertfall.. noe med AntiVir eller noe sånn....). Med en gang etter installering, hylte den om at den fant ett virus.. Fikk litt sjokk,når det var den trojanske hest... (Og ingen av de andre,som f.eks. norton hadde funnet dette...) Bare en tanke... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 avast! funker bra også...gratis er det og Avast Antivirus er bra og gratis med gratis oppdatering av virus databasen Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 har alltid hatt norten og veldig forøy med det aldri virus (untatt noen små ormer her og der ) :D Lenke til kommentar
KarateK1d Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) bruker selv norton og er veldig fornøyd har aldri hatt virus så lenge jeg har brukt det. Men hvis du først får virus, ikke gjør samme feil som jeg gjorde. Ikke innstaler virus program mens du har virus, det blir bare krøll. Har du fått virus og ikke har anti virus prog. instalert anbefaler jeg å reinstalere iallefall alle systemfiler osv. Edit: skriveleif Endret 25. januar 2004 av KarateK|d Lenke til kommentar
MALON3 Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har nå mest troa på Norton da. Har faktisk ikke fått PCen ødelagt av virus på 3år nå. og de 3 årene har jeg hatt norton.! Omtrendt alltid nye oppdateringer på LiveUpdate ! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har bare dårlige erfaringer med Norton, måtte reinnstalere windows 2 ganger på grunn av Internet Security. Har nå E-Trust og det fungerer fint. Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 norton antivrus 2004 professional ! likser ikke internett sicurity fordi den blokker alt du skal inn på og su må accepte ... Zzz Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Pccilin02 finner "alt" men den klarer tute meg ikke å renske fila som er infekta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå