Gå til innhold

Retur av RAM-brikke hos komplett.no

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til at dette forumet har nesten bare negative tråder, spesielt om komplett.no. Denne trenden vil jeg prøve å snu, og åpner herved en egen tråd, dedikert til ros (siden jeg er en koslig kar).

Uansett, min historie:

Kjøpte ny (komplett (no pun intended)) pc hos komplett for et års tid siden. I den siste måneden har minnet begynt å tulle, får mange feilmeldinger. Så jeg finner ut at minnet er defekt (litt mer testing såklart, men går ikke inn på detaljer).

Så finner jeg ut at jeg har glemt passordet på kontoen min hos komplett, så viser det seg at jeg ikke har tilgang på epost-adressen som jeg brukte der heller. Jeg sender mail, får svar på timen og ordner opp.

Jeg får RMA-nummer iløpet av 2 dager, sender inn brikken, og èn uke etterpå sitter jeg med utleveringsbilag fra posten.

komplett.no har vært, ikke bare raske, men også hyggelige. Det eneste som mangler nå er at de kjører meg til postkontoret (det er 11-- minusgrader ute).

Så. Kjør på. Komplett fortjener litt ros oppi all kritikken.

Mvh. Knut

Endret av hackinnen^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, så flott da! ;)

Syntes selv at komplett er en bra webshop (blandt de beste). Men det er ikke altid de har de tingene inne som jeg skulle ønsket.

Har selv returnert en IDE kontroller, som det tok ca 2 uker før jeg fikk ny. Har returnert en hd, som også tok ca 2 uker før jeg fikk ny. Har en kompiss som har sendt inn ett Abit IC7 for feil, og ett 9800pro som var defekt. Begge gangene tok det ca 2 uker før han fikk nye deler tilbake.

Komplett er raske på levering, og raske på retur. De er også hyggelige! Det liker vi! :D

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Jeg hadde en defekt RAM brikke, jeg fortalte storyen min om at ram brikken aldri har virket ordetlig, til en fyr i skranken på Datakjeden (hadde hatt minnebrikken i 1år!)

Fikk ny brikke på stedet!

Hadde ikke merket at den ikke hadde virket noe særlig pga. at jeg hadde hatt 2 brikker i pc'n.

Da ble jeg glad! :thumbs:

Lenke til kommentar

Joda jeg er selv en av dem som har klaget på dem ang en retursak som tok 30 dager , men har også gitt ros til dem, bla nå nylig i en annen post ang et 9800 xt som døde dette fikk de inn den 19 og den 21 var nytt i posten, dette er svert bra.

Det kann virke som om komplett får mange klager , men husk de er den desidert største og har dermed flest kunder og jo flere kunder jo større mulighet for klager.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ahhh..dette var en flott tråd å lese.

Skal poste min "defekte" WD 80GB HDD i morgen..

Forrige gang (for ca et år siden) tok det 1 mnd med retur, men regner ikke med at det tar så lang tid.. Hadde vært flott å fått svar fra komplett innen vinterferien (søkte etter retur i går kveld, fikk RMA-nr i dag. :thumbup: )

Komplett er min favoritt! :love:

Endret av [ReXoR]
Lenke til kommentar

Var i mailveksling med en kar på komplett angående en minnebrikke som ikke holdt det den lovte (pc3200 brikke som ikke kjører stabilt på 400mhz) Han kunde mottakeren virket ikke veldig hyggelig å prøvde ganske så arrogant å fortelle meg at brikken var i tipp topp stand men at det var en bruker feil. Mulig jeg har møtt på "pølse-mannen" som er omtalt i en annen tråd her men vil ikke si servicen var veldig bra. Men når jeg ellers har vært i kontakt med de har de virket veldig greie, men kjenner folk som har hatt problemer når de har møtt på en kar. Så om en sunnmøring tar telefonen når du ringer komplett, da ber du å få snakke med noen andre, da får du mest sannsynlig oppleve god kundebehandling.

Når dette er sagt så er komplett min favoritt web-shop pga bra prisen og gode rutiner, men jeg synes multicom er bedre på service.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Komplett er stooooore, dette gjør at de må ha faste rutiner på mange ting. Dette virket desverre imot meg forrige gang jeg handlet der. Kjøpte deler for 18 000.

Men etter ca 1 mnd mistet jeg forbindelsen med det trådløse tastaturet mitt, prøvde alt i feilsøkningen , men fant ikke noe galt. Sendte det inn , og fikk svar etter ca en uke at det fungerte når de testet det, Jeg svarte at de da kunne sende det i retur til meg , og fikk svar at de måtte belaste meg med 250 kr i gebyr siden de ikke kunne finne noe galt med det.

Ba dem om å beholde tastaturet siden jeg allerede da ville ha brukt opp prisen på et nytt ( tok ikke sjansen på at det ville slutte å virke igjen senere).

Fint at de har gode rutiner på komplett, men kanskje bruke hodet en gang iblant.

Jeg er stor kunde hos de på jobben, fordi de har gode priser og leveringstider.

Som sagt, alle har en positiv og negativ side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...