Gå til innhold

Jakten ferdig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo.... kul film..

3 spørmsål som jeg håper du svarer på:

1. hvilket redigeringsprog bruker du?

2. Åssn fikk dere "avisen" til å rotere? / kameraet til å zoome mot skriften? Effekter i redigeringsprog?

3. Osama-anskiktet, lå dere det inn via et bildeprogram, eller brukte dere et redigeringsprogram som "støttet" dette?

:roll:

Lenke til kommentar
Hallo folkens!

Nå er filmen ferdig redigert!

Jakten filmen

Den er bare på 1.2 p.g.a jeg lagret en nett versjon som fattig kvalitet så de aller fleste skal kunne laste den ned.

Hva syntes dere om selve filmen? Ikke kvaliteten asså

:no: En smule kjedelig ja. Hadde personene hatt på seg treningstøy, kunne det sett ut som NM i urbant terengløp.... Filmen er på 4:11, og når introduksjon og info rundt filmen er på nesten 1:30... da blir filmen mest til glede for de som har vært med på å lage den. :thumbs: Teknisk sett er filmen etter min mening meget bra laget.

F828

Lenke til kommentar

Jo den var fin!

Særlig introen var veldig vellaget og stemningsfull... Som tatt rett fra en 50-tallshorror/sci-fi.

Det var vel bare to ting jeg syntes var kult, og det var når det kom en person til inn og sa at det var Osama, og så var det når dere fanga'n. Løpinga var egentlig ganske kjedelig.

Kameraarbeidet var bra! Neste gang får dere prøve å få med masse nærbilder også. Var en veldig kontrollert og fin panning inni der. Bra! :)

Til Lithium: wow Tilgjeving var bra da :) Digger når folk lager noe som er annerledes... Det virker som alle er opptatt av å lage ting som ser fett ut, og da er det som oftest bare snakk om å kopiere ganske banale ting ifra Hollywood-film.... Fortsett med det, men sånn konstruktivt sett: ikke le eller se i kameraet når dere spiller!! Jeg hadde ledd dobbelt så høyt om dere ikke gjorde det :)

bra det dere gjorde med musikken også!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...