Tfosheim Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Neste nForce får DX9 og "Intel-lyd" Den neste nForce-generasjonen ser foreløpig ut til å få en helt egen grafikkbrikke med DX9, og "Azalia"-lyd fra Intel. IGP-utgaven får både nord- og sørside. Les artikkelen her Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) "NVIDIA’s CK8-04/Pro solution is rumored to sport 1.0GHz HyperTransport bus, PCI Express x16 for graphics cards, PCI Express x1 for add-in cards, 4 PCI slots, 2-channel Parallel ATA-33/66/100/133 controller, 4 Serial ATA-150 ports, 10 USB 2.0 ports, Azalia 24-bit/96kHz 8-channel audio and so." Det lover jo veldig bra hvis dette stemmer, men jeg synes det er trist dersom SoundStorm blir faset ut da... Endret 21. januar 2004 av snorreh Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Håper de 10 USB-portene betyr begynnelsen på slutten for PS2-porter, helst parallell-port og minst en COM-port. Ellers kan det jo bli en interessant blanding her: HK fra Nvidia, lyd fra Intel, mulig eksternt skjermkort fra ATI, og prosessor fra AMD! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det lover jo veldig bra hvis dette stemmer, men jeg synes det er trist dersom SoundStorm blir faset ut da... SoundStorm ble vel _for_ bra, slik at de fant ut at de kan melke kjøperne for den separat... Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Nye lydbrikken til Intel ser veldig bra ut, så det blir neppe noe problem. Bare de lager et chipset til Intel også, med PCI-X og ny socket, så blir jeg fornøyd. Og DVI onboard, noe jeg har ventet på altfor lenge! Endret 21. januar 2004 av mad_arab Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 vekk med ps/2, seriel, parallell og printer porter! hva som "er" Com porter kan vel programmeres idag uansett? hmm, synd med soundstorm ja...men vi veit jo ikke noe om azalia da? eller? 7.1 var det det? kiipt hvis det blir en FX5200 brikke da...er ikke no futt i den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå