*Madnesst Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvilken av disse cpuene er best? Pris tas ikke med i betraktning. Tenker da på når de er overklokka. Hvor mange MHz er det reelt å få en "vanlig" P4 1,9 Ghz opp til? Vet at Northwooden kan greie 2,4 - 2,5 Ghz. Mather en da 1,9 GHz Northwood 1,6 GHz? Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Hvis du skal overklokke ser jeg omtrent ingen grunn som helst til å kjøpe en vanlig p4. De er varmere, overklokkingspotensialet kan ikke sammenlignes. Eneste grunn kan være at du sitter igjen med med gammelt 423 socket hovedkort noe som ikke støtter Northwood. NW har i tillegg dobbelt så mye cache som nok gjør at en 1.6 NW i mange tilfeller kan sammenlignes med en vanlig 1.8 i standard hastigheter. Hvis du har et 478 hovedkort så ikke kjøp den vanlige versjonen. Lenke til kommentar
Gega Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Vist ikke prisen spiller noen rolle ville jeg valgt 1.8NW...den vil vil holde seg kaldere ved normal overklokking...det er den nå den oppfatningen jeg har ivertfall. 1.8NW vil kunne klokkes langt mer enn en 1.9 vanlig P-4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå