Smidt Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jeg har fått tak i et skript for opplasting av bilder.. etter dette vil jeg legge bildene som blir lastet opp inn i en fil f.eks. bilder.htm når det f.eks. er 25 bilder i denne filen må vil jeg at det skal lages en ny fil som heter bilder2.html og de neste 25 bildene skal legges der.. er dette avansert å lage i stand? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 et alternativ er å lage en phpfil som sjekker bildekatalogen din og lister opp bildene sidevis 25 av gangen? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 altså går gjennom hele "opplastede bildemappen" og linker til 25 av gangen? skulle gjerne hatt en liten prew av bildene og, blir det avansert og lage det aoutomatisk og? Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 neida, men det bør genereres og legges i en dedikert preview eller thumb katalog. php har en rekke bildebehandlingsfunksjoner, se her: http://no2.php.net/manual/en/ref.image.php Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) skal prøve å sette meg inn i det. er det tilfeldigvis noen som har et ferdig script for noe sånnt? er ganske fresh på php så er ikke sikker på om jeg får det til.. Endret 21. januar 2004 av Smidt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå