$k$ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg skiftet nettopp passord..... Men nå har jeg glemt det, sitter inne på maskinen nå, er det noen som vet en løsning på knipen min?? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvilke OS bruker du? Prøv deg frem, kansje treffer du...! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) bruker win2000 har prøvd på alt... er det noen sikkerthets kode eller noe som du kan taste inn istedet for passord??? Endret 21. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 bruker win2000har prøvd på alt... Send mailen din på PM til meg, så skal jeg se om jeg ikke finner noe. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 nå har jeg laget en ny user å satt den i gruppen admistrators, så nå er det ingen fare lenger.... Takk for hjelpen folkz Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Åja.. Så du var innlogget, ja... Er det ikke bare til å høyreklikke brukernavnet og velge bytt passord, da? Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 niks ikke adminen... da må du kunne det gamle først... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Han startet sikkert i sikkerhetsmodus og logget på som admin Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke for å spore av, ser litt etter noe, -"Lage en boot disk, som 'haxer' admin (eller annen bruker) sitt passord-" Ikke til "onde" hensikter ,men hadde en gang eller to vært litt praktifistisik! LOZER Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Ikke for å spore av, ser litt etter noe, -"Lage en boot disk, som 'haxer' admin (eller annen bruker) sitt passord-" Hadde det ikke vært for signaturen din, nicket ditt, og måten du skrev det på, tror jeg at jeg kunne hjulpet deg, men nå vet jeg ikke om jeg finner programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå