co2 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 PCen min tar av en eller annen grunn å restarter til tider av seg selv. Det kommer også ganger der skjermen blir svart et øyeblikk, som om den skiftet oppløsning (Det er ikke det) Når installerte jeg nettopp den nye 3.10 driveren til grafikk kortet og det kom 2 blackouts da jeg uinstallerte de gamle driverne og når jeg startet opp igjen så restartet den. Hercules 3D prophet 9700PRO AMD Athlon XP 2800 512 Twinmos RAM 17" dritskjerm Asus A7N8X deluxe Audigy 2 Dette er irriterende !! Noen som har opplevd det samme eller har peiling på hva problemet er ? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 du har ikke klokka noe av maskinvaren? kan være den er for varm.... men egentlig tviler jeg på at det er. Prøv å laste ned den nyetste catalyst driveren (4.1) og se om den funker bedre. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kanskje du har virus, opplevd dette da(det som trådstarter opplever). Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 sjekk rammen din Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 OK, altså. PCen min restarte plutselig nå og TVen som er koblet til samme plass som PCen, høytaleranlegget (Z-680) musa og skjermen mistet alle kanalene plutselig, alt datt ut. Kan det være ustabilt strømtilførsel ? Lenke til kommentar
super_pc Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 når du installerte driverne til 3dkortet er det bare driverne som detekter skjermen... 1 til 3 ganger blinker skjermen har en kamerat. det skjedde med pcen hans og... han hadde glemt kjølepasta på cpu'en skjekk om du har kjølepasta og god nok vifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå