StianGH Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei. Jeg har lastet ned Delphi 7 demoen fra Borland sider. Jeg instalerer LMD-Tools og setter kun en knapp på formen. Når jeg kjører (F9) så får jeg feilmelding. Noe slikt; Fatal Error: CustomButton.pas missing. Denne filen har jeg ikke, MEN!!! jeg har dcu filen. CustomButton.dcu. Jeg sletter CustomButton i uses (helt øverst) slik at Buttons kommer før CustomButton. Når er det Buttons.pas som mangler. Denne har jeg også i dcu. HVA SKJER 'A? Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Dette problemet har jeg også hatt... Prøv å skaff en nyere versjon av LMD, eller installer på nytt. Jeg klarte å løse det på den måten. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Du får ikkje med kildekoden til Delphi 7 VCL når du har demoen. Dette fører til at alle komponentar du skal installere må vere kompilert for Delphi 7, og ikkje tidlegare versjonar. Få tak i ein versjon av CustomButtons.dcu for Delphi 7, og ting skal virke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå