Gå til innhold

ipoden min er nå totalfucket


Anbefalte innlegg

lillo du har ikke ventet så lenge. TNT har en fantastisk telefon servis. De sier alt det du trenger å vite om pakken, hvis du er heldig får du sankke med den damen jeg snakket med, ikke bare var hun hjelpsom, hun hadde den mest sexy stemmen som finnes :love:

 

Jeg tror jeg har vært heldig. Leverte in min iPod og fikk den tilbake etter 10 dager. Dør til dør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel egentlig ikke så ille, MacFan.. Det er bare at jeg blir så gira når jeg bestiller tekniske duppeditter og andre snurrpipperier som da jeg f. eks bestilte TV eller stereo-anlegg :p

 

Men kanskje jeg tar og ringer TNT for en het samtale med service-chicken hvis nøden blir for stor.

Lenke til kommentar
lillo du har ikke ventet så lenge. TNT har en fantastisk telefon servis. De sier alt det du trenger å vite om pakken, hvis du er heldig får du sankke med den damen jeg snakket med, ikke bare var hun hjelpsom, hun hadde den mest sexy stemmen som finnes :love:

 

Jeg tror jeg har vært heldig. Leverte in min iPod og fikk den tilbake etter 10 dager. Dør til dør.

:D

 

haha! shag her :D

 

HÆHÆ :D YEAH!

Lenke til kommentar

Hei hei!

 

Har dere ikke følelser?

 

Jeg har jo planer om å ta henne med ut på en fin restaurant og gå med henne langs promenaden og se på månen. Og hviske gode ord i øret hennes mens jeg kysser henne forsiktig i øret.

 

Så drar vi hjem til meg, og DA skal jeg shagge henne. :devil:

Lenke til kommentar

Arrive Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 02 Feb 2004 13:41

Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 02 Feb 2004 14:57

 

Livet er lett å gjøre vanskelig. Nå er den sikkert på vei til et mellomledd sør for Kwasipankistan for at TNT skal gjøre det mest kronglete i hele verden.

 

Et ord: Posten

Lenke til kommentar
min er også sendt fra luxemburg :D ja, Posten er bra. TNT kan bokstavelig bare sprenge opp

Slutt å snakke negativt nå. :angry:

 

TNT har sitt eget system, og jeg tror ikke f.eks "Posten" ville hatt noen kjappere snareveier. TNT har etter det jeg har hørt gode avtaler med store firmaer, så jeg tror ikke at dette er no Postman Pat opplegg..

Lenke til kommentar
min er også sendt fra luxemburg :D ja, Posten er bra. TNT kan bokstavelig bare sprenge opp

Slutt å snakke negativt nå. :angry:

 

TNT har sitt eget system, og jeg tror ikke f.eks "Posten" ville hatt noen kjappere snareveier. TNT har etter det jeg har hørt gode avtaler med store firmaer, så jeg tror ikke at dette er no Postman Pat opplegg..

At de har avtaler med store firmaer tilsier ikke at det er bra. Tilsier bare at de har gunstige tilbud for for eksempel Apple. :ermm:

 

Sånn er verden

Lenke til kommentar
Hvis ikke iPoden ikke "skal funke" på over 3000 meter, hvordan blir det å bruke den på fly da? Har liksom sett MANGE bilder fra fly med iPoder på ipodlounge.. :ermm:

 

Venter fortsatt i spenning på min iPod :thumbs::thumbs:

Det tenkte ikke jeg på da jeg satt på flyet tilbake til Norge fra Thailand der jeg hadde kjøpt min. Brukte min masse på flyet, og det var oppe i 36.000 fot om jeg husker rett.

 

Lekkerbiskenen (iPoden) funker heldigvis enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...