Coffie=JavaCode Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 lillo du har ikke ventet så lenge. TNT har en fantastisk telefon servis. De sier alt det du trenger å vite om pakken, hvis du er heldig får du sankke med den damen jeg snakket med, ikke bare var hun hjelpsom, hun hadde den mest sexy stemmen som finnes Jeg tror jeg har vært heldig. Leverte in min iPod og fikk den tilbake etter 10 dager. Dør til dør. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 har ikke fått svar fra apple enda Lenke til kommentar
lillo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Det er vel egentlig ikke så ille, MacFan.. Det er bare at jeg blir så gira når jeg bestiller tekniske duppeditter og andre snurrpipperier som da jeg f. eks bestilte TV eller stereo-anlegg Men kanskje jeg tar og ringer TNT for en het samtale med service-chicken hvis nøden blir for stor. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 lillo du har ikke ventet så lenge. TNT har en fantastisk telefon servis. De sier alt det du trenger å vite om pakken, hvis du er heldig får du sankke med den damen jeg snakket med, ikke bare var hun hjelpsom, hun hadde den mest sexy stemmen som finnes Jeg tror jeg har vært heldig. Leverte in min iPod og fikk den tilbake etter 10 dager. Dør til dør. haha! shag her HÆHÆ YEAH! Lenke til kommentar
lillo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hei hei! Har dere ikke følelser? Jeg har jo planer om å ta henne med ut på en fin restaurant og gå med henne langs promenaden og se på månen. Og hviske gode ord i øret hennes mens jeg kysser henne forsiktig i øret. Så drar vi hjem til meg, og DA skal jeg shagge henne. Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Apple har visst for vane å bruka budfirma med eit litt "tilfeldig" forhold til privatpersonar. Eg har høyrt folk rapportera om at varene har blitt liggjande på lager i Oslo i vekesvis, og at buda har store problem med å få levert til heimeadressa når det er folk i huset. TNT. Ja, og folka på no.it.os.mac.diverse har litt av kvart å seia om det firmaet... Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) det er helt på trynet! edit : weee min ipoden er kommet til luxenburg Endret 2. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
lillo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 det er helt på trynet! edit : weee min ipoden er kommet til luxenburg Ser ut som våre iPoder er i samme båt. Litt skuffende ettersom jeg trodde iPod'en venta i Oslo eller no Så feil tok jeg Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 ja, når kom din i luxenburg? Arrive Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 02 Feb 2004 13:40 ??? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) ja, når kom din i luxenburg? Arrive Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 02 Feb 2004 13:40 ??? Etter dette skal den til Eindhoven, så tnt-huben i belgia. Så blir det sikkert flydd til norge:P Endret 2. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 like mye surr som ptn systemet Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Arrive Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 02 Feb 2004 13:41 Depart Terminal LUXEMBOURG, LU, LU 02 Feb 2004 14:57 Livet er lett å gjøre vanskelig. Nå er den sikkert på vei til et mellomledd sør for Kwasipankistan for at TNT skal gjøre det mest kronglete i hele verden. Et ord: Posten Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) min er også sendt fra luxemburg ja, Posten er bra. TNT kan bokstavelig bare sprenge opp Endret 3. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 min er også sendt fra luxemburg ja, Posten er bra. TNT kan bokstavelig bare sprenge opp Slutt å snakke negativt nå. TNT har sitt eget system, og jeg tror ikke f.eks "Posten" ville hatt noen kjappere snareveier. TNT har etter det jeg har hørt gode avtaler med store firmaer, så jeg tror ikke at dette er no Postman Pat opplegg.. Lenke til kommentar
lillo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 min er også sendt fra luxemburg ja, Posten er bra. TNT kan bokstavelig bare sprenge opp Slutt å snakke negativt nå. TNT har sitt eget system, og jeg tror ikke f.eks "Posten" ville hatt noen kjappere snareveier. TNT har etter det jeg har hørt gode avtaler med store firmaer, så jeg tror ikke at dette er no Postman Pat opplegg.. At de har avtaler med store firmaer tilsier ikke at det er bra. Tilsier bare at de har gunstige tilbud for for eksempel Apple. Sånn er verden Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Hvis ikke iPoden ikke "skal funke" på over 3000 meter, hvordan blir det å bruke den på fly da? Har liksom sett MANGE bilder fra fly med iPoder på ipodlounge.. Venter fortsatt i spenning på min iPod Det tenkte ikke jeg på da jeg satt på flyet tilbake til Norge fra Thailand der jeg hadde kjøpt min. Brukte min masse på flyet, og det var oppe i 36.000 fot om jeg husker rett. Lekkerbiskenen (iPoden) funker heldigvis enda Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Forresten, er det noen som vet hva som er forskjellen på nye/gamle firmware eller hva det er? Er det noen vits å oppdatere? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 hvorfor skulle den ikke funke? det med 3000moh(meteroverhavet) eller for den saks skyld 36.000fot har med trykket i luften å gjøre, men i et fly så er jo trykket lavere enn i luften utenfor flyet ;-) vel, uansett så håper jeg at ipoden kommer snart Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 har med trykket i luften å gjøre, men i et fly så er jo trykket lavere enn i luften utenfor flyet ;-) Du mener selvfølgelig at inne i flyet er trykket høyere(eller likt) luften utenfor flyet Ellers var det vanvittig hvor mye den tråden her hadde sporet av... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå