lillo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Åssen fikk dere iPod'en deres? Er det slik jeg har forstått via budbilekspress eller via Posten? Er jo uansett fantastisk å ikke trenge å betale portoen Lenke til kommentar
Zenyth Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 om du bestiller fra nettet kommer det en budbil på døren. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) ohh yeah! rett på døra, det er jo drit bra. Er jo uansett fantastisk å ikke trenge å betale portoen enig der er litt skeptisk med det shipment greiene, står følgende : Activity Location Date / Time (GMT) Shipment Picked Up (CNSHA02) 28 Jan 2004 05:47 har vært sånn siden 28.Januar Endret 1. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ohh yeah! rett på døra, det er jo drit bra. Er jo uansett fantastisk å ikke trenge å betale portoen enig der er litt skeptisk med det shipment greiene, står følgende : Activity Location Date / Time (GMT) Shipment Picked Up (CNSHA02) 28 Jan 2004 05:47 har vært sånn siden 28.Januar Til info er det der Asia.. Pappa ringte til TNT.. Tipper at det er Kina, siden det står made in china bak på poden... ahpadt Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Apple har visst for vane å bruka budfirma med eit litt "tilfeldig" forhold til privatpersonar. Eg har høyrt folk rapportera om at varene har blitt liggjande på lager i Oslo i vekesvis, og at buda har store problem med å få levert til heimeadressa når det er folk i huset. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Apple har visst for vane å bruka budfirma med eit litt "tilfeldig" forhold til privatpersonar. Eg har høyrt folk rapportera om at varene har blitt liggjande på lager i Oslo i vekesvis, og at buda har store problem med å få levert til heimeadressa når det er folk i huset. TNT. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 i Kina for ******!? og ukesvis leveringstid!? ffs Lenke til kommentar
lillo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Kina? What the.. Fikk ihvertfall en kvittering eller hva jeg skal kalle det i går, men skjønner pokker meg ikke en dritt. Sporingsgreiene er helt håpløst. Skjønner jo ikke bæret, men håper den kommer på døra så snart som mulig. Noen som vet hvor lang tid det tar fra man får det ubrukelige skrivet til man får selve iPod'en? Lenke til kommentar
lillo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 er litt skeptisk med det shipment greiene, står følgende :Activity Location Date / Time (GMT) Shipment Picked Up (CNSHA02) 28 Jan 2004 05:47 har vært sånn siden 28.Januar Står nesten nøyaktig det samme hos meg fra akkurat samme dato Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) jeg har fått det shipment brevet, men som sagt, det sporingspisset er helt elendig Endret 1. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) tror jeg sender en mail til de edit : og da var den sendt. Men seriøst, det fraktegreiene budre Apple gjøre noe med Endret 1. februar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 tror jeg sender en mail til de edit : og da var den sendt. Men seriøst, det fraktegreiene budre Apple gjøre noe med Syntes det virka fint jeg. Fikk poden min på ca 2 uker.. Lenke til kommentar
lillo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 tror jeg sender en mail til de edit : og da var den sendt. Men seriøst, det fraktegreiene budre Apple gjøre noe med Syntes det virka fint jeg. Fikk poden min på ca 2 uker.. 2 uker?! Det er jo rent folkemord! Jeg har ventet siden 21. nå! Det har jammenmeg vært lenge nok! Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Så ikke bestill over nettet da.. Du kan jo kjøpe en pod hos mac & carry... Vil du ha den med en gang koster det 500kr mer eller noe også får du den med en gang.. Det er DU som velger. Lenke til kommentar
lillo Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 For seint nå! Dessuten må det bli utrolig deilig når den først kommer. Bare ikke alt går til ****** Ok nå snakker jeg ikke mer om det Lenke til kommentar
IronWire Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Forstod ikke så mye av mailen jeg fikk av dem: To check the current status of your order please visit our URL http://promo.euro.apple.com/promo/helpmenu...espolicies.html and click on Review Order History. Er da ingen "Review Order History" på den URL'en... Er det? Har de sendt meg feil URL og er det noen som har den riktige? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 ja, jeg så det, det er jo en url til policy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tror jeg sender en mail til de edit : og da var den sendt. Men seriøst, det fraktegreiene budre Apple gjøre noe med Syntes det virka fint jeg. Fikk poden min på ca 2 uker.. 2 uker?! Det er jo rent folkemord! Jeg har ventet siden 21. nå! Det har jammenmeg vært lenge nok! 2 uker ja. + -. Men 21 uker da? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 tror jeg sender en mail til de edit : og da var den sendt. Men seriøst, det fraktegreiene budre Apple gjøre noe med Syntes det virka fint jeg. Fikk poden min på ca 2 uker.. 2 uker?! Det er jo rent folkemord! Jeg har ventet siden 21. nå! Det har jammenmeg vært lenge nok! 2 uker ja. + -. Men 21 uker da? Med 21 mener han vel datoen, ikke antall uker! Lenke til kommentar
lillo Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Ja kjære tid. Det var den 21. Januar jeg mente. Venter fortsatt utålmodig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå