Jonki Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 3000 kr er allverden for meg.. og ingenting for dem. enig der Lenke til kommentar
Xemx Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 På alle el-varer som kjøpes i norge er det to års garanti( det er lovbestemt) Så da er det jo bare å levere den inn så får du ny i løpet av 10 dager( måtte gjøre det med min egen......) lykke til! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 wow.. var det en feilpost eller feiler det deg noe galihalen ? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det at mobiltelefoner ikke tåler at man bruker dem når det er kaldt tyder på inkompetente ingeniører hos produsenten. Krever vel ikke alt for mange hjerneceller å tenke seg frem til at det kanskje er en bittebitteliten mulighet for at folk ønsker å bruke telefonen når de er ute? Jeg mener at det er produsentens ansvar å sørge for at produktene deres virker under de forhold en kan/bør forvente at de skal brukes. Jeg har selv en Creative Jukebox Zen NX og tar den ofte med på løpetur. Det humper og går, men jeg har aldri hørt noe til "hakking" i musikken. Det later også til at den tåler relativt høy fuktighet med tanke på at jeg har en genser over (kaldt ute nå).... Det er synd at iPoden din ikke virker som den skal (nå som du trenger den som mest :-D ), men jeg tror ikke at dette er et vanlig problem. I så fall burde Apple gå klart frem om at iPod er følsom for lave temperaturer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 wow.. var det en feilpost eller feiler det deg noe galihalen ? Han er det som signaturen hans er Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 nå lever den igjen skal være litt forsiktig fra nå skal til Chile en måned nå på Onsdag, så jeg rekker ikke noe returnering.. men der er det jo for d meste plussgrader Pass på, i Chilie er det meget høy fuktighet! Det tærer også!!! Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det at mobiltelefoner ikke tåler at man bruker dem når det er kaldt tyder på inkompetente ingeniører hos produsenten. Krever vel ikke alt for mange hjerneceller å tenke seg frem til at det kanskje er en bittebitteliten mulighet for at folk ønsker å bruke telefonen når de er ute? Jeg mener at det er produsentens ansvar å sørge for at produktene deres virker under de forhold en kan/bør forvente at de skal brukes. Som sagt før; produsentene lager produktene etter hvordan majoriteten av brukerne brukker produktet. De fleste ipod kundene bruker aldir ipod under 0 grader C. Det er synd at iPoden din ikke virker som den skal (nå som du trenger den som mest :-D ), men jeg tror ikke at dette er et vanlig problem. I så fall burde Apple gå klart frem om at iPod er følsom for lave temperaturer. Jammen det er jo nettopp det de gjør når de skriver i manualen at minimums-temperatur'er er 0 grader Celsius! Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 men hvorfor ikke skrive do not use below 0 degrees et sted du faktisk leser ? de presterer jo å skrive do not eat på rottegift, så hvorfor ikke do not use below 0 degrees et sted du ser på ipoden? Lenke til kommentar
Jattajatta Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) De regner vel med at folk leser manualen. Og det står sikkert ett eller annet sted på pakningen/innpakning "Read manual before use." Og mange elektronikkselskaper angir laveste temperaturgrense ved å bruke utrykket "Non operating temperature: x-xx C" Uansett; de fleste vet jo at man ikke skal spise rottegift, selv om de selvsagt må opplyse om det, og burde du ikke ha skjønt at en elektronisk dingseboms kunne ta skade av kulde? Endret 25. januar 2004 av Jattajatta Lenke til kommentar
chil Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 min er også helt låst seg står bare "DO NOT DISCONNECT" å den er helt fryst får verken den av eller gjort noe som helst what do i do? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 prøver du å oppdatere firmwaren? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 siste nytt for the ones who care: kan spille sanger å sånt helt normalt .. alt funker fint.. en stund , så begynder den å henge seg.. musikken fortsetter ifølge ipoden.. men det kommer ikke noe lyd.. så kan jeg slå den av igjen.. og på.. så har jeg musikk i noen minutter/ sekunder (varierer) så forsvinner lyden igjen.. men vist jeg lar den være av en stund (30 min) og så prøver kan jeg spille musikk i 30min-3timer før den går til ###### igjen Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 prøv å få igjen på garantien. Jevla synd å høre at slikt skjer, spesielt ille er at du lagt en god del penger idet og Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 iPoden funker fint i Peru og: http://gallery.ipodlounge.com/source/ipods_world1597.php Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 de burde legge ut et bilde av norge.. med snø og en ikkefungerende ipod.. jeg kan godt stå modell for det bilde.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 HAHA! det der blir feil.. det er jo "ikke lov" å bruke ipoden hvor det er kalt.. og jeg regner med at på mt. blank i sveits er det nok litt kaldere en 0 .ULOVLIG! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) den er ikke i bruk da her er det litt tvilsomt: http://gallery.ipodlounge.com/source/ipods_world01.php http://gallery.ipodlounge.com/source/ipods_world05.php http://gallery.ipodlounge.com/source/ipods_world04.php Endret 25. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hvis ikke iPoden ikke "skal funke" på over 3000 meter, hvordan blir det å bruke den på fly da? Har liksom sett MANGE bilder fra fly med iPoder på ipodlounge.. Venter fortsatt i spenning på min iPod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå