SupremeX Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) nettverket funka ikke i stad , men det var kanskje fordi dere oppdaterte? Lurer Kjente jeg abstinensene komme EDIT: trykkleif Endret 21. januar 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lurer litt selv... Mange ganger i dag jeg ikke har fått kontakt med forumet. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg får heller ikke opp overklokking.no eller noen av søstersidene... Komme informasjon om at Apache server er i bruk her... "Welcome to Cyberspace" og bla bla... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 kom ingenting her, bortsett fra at "siden kan ikke vises" Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 tragisk om de ikke patchet serverene i går. får håpe det er noe annet enn et nytt angrep. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tror de bare har reinstallert serveren. Det er derfor forum.hardware.no og hardware.no ikke er nede, siden de er på en annen server. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg får heller ikke opp overklokking.no eller noen av søstersidene... Komme informasjon om at Apache server er i bruk her... "Welcome to Cyberspace" og bla bla... stemmer...prøvde meg på amobil.no i stad...kom ikke så langt Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 går det sport i å cracke hw nettverket sine sider eller? Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) hehe, jah. "bildet" som kom opp i går var forresten ikke (bare) et bilde.. rathole 1.0 ble brukt til å komme seg inn gjennom en "backdoor". (jukset til meg litt info fra OcShoot) link Endret 21. januar 2004 av capy Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hverken hw.no, hardware.no eller forum.hardware.no kom opp her for litt siden. Fikk 'destination unreachable' og litt ymse verts-feilmeldinger. (NGT, Trd) Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 går det sport i å cracke hw nettverket sine sider eller? LOL! Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er ikke helt i vater dette nei Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Hva slags side er egentlgi den som kommer opp når jeg skriver inn www.amobil.no ?? Det var noe rare greier Blir så irritert når den sida er nede hele tiden! Kansje det kalles abstinenser hehe EDIT: Welcome to our new home in cyberspace?? Hæ?? Endret 21. januar 2004 av Anette_87 Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) rart at de ikke har gjort noe etter det i natt... Jeg er ikke så interesert i Debian jeg når jeg skal se på overklokking.no. Noen som må ha det veldig morsomt nå ja tror jeg.... huff at de gidder Endret 21. januar 2004 av Radhoo Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 er sansynligvis noen hackere som har skrevet over index filen igjen. Altså den filen som er førstesiden til amobil.no dette har også skjedd med overklokking.no Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 er sansynligvis noen hackere som har skrevet over index filen igjen. Altså den filen som er førstesiden til amobil.no dette har også skjedd med overklokking.no da er den slettet i alle fall. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 eller er det at serveren deres er ute av stand. Hva slags server bruker de? linux? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 visst serveren er i ustand, hvorfor kommer den snåle siden opp da? Kan ikke tenke meg at de har lagt den ut som vente side liksom Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 vet da aldri med linux.. kanskje det er en slik en fin ekstra greie som sier til admin at serveren har prob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå