Gå til innhold

Endelig!!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har et spørsmål angående akkurat det så jeg bare fyrer løs:

 

hva slags program skal jeg bruke eller trenger jeg en slags codec får å åpne disse filene?

får jeg tror jeg har SVCD filmen.. i alle fall så har jeg 4 deler, og hver av dem var på 700-800 mb husker ikke..

 

kall meg gjerne n00bs, men det hadde vært kjekt å fått vite dette.. så takk på fohold :smile:

Lenke til kommentar

screener er IKKE at man holder kameraet i en kinosal og tar opp, men derimot noe som f.eks TV3 N får av produsenten slik at de kan lage egen reklame av filmen, som regel så tar tv-selskapene standarden som de får (altså en reklame ALLEREDE ferdigklipt uten tekster osv). men muligheten er der for å lage egen reklame. selskapet må være sertifisert til å distrivuere reklamen, ellers får de seff ikke screener'n.

jeg har screenern selv, med 7xxmb pr fil (4 filer).

Lenke til kommentar

sånn som jeg har forstått, så er screener en slags "preview" av selve filmen, en DVD screen er vel da en DVD preview... som det ikke er noe extra på, kun selve filmen med rulletext.... :grin:

 

 

jeg veit ikke, dette er kun en teori jeg har inne i mitt sære lille hode....

 

 

Housey :grin: :grin::D

Lenke til kommentar

Fekk tak i sånn cam-sak (filma på kino) eit par dagar etter at eg var på premieren :grin:

Får vel finna meg denne SVCD tingen eg og kanskje, men berre i påvente av at DVD'n komme i butikkane.. KONGE film :smile: (men bokå e bedre..)

 

btw. den er vel kanskje litt i gråsona denne diskusjonen, men ingen har klaga enda, så eg diskuterer livlig i vei!

 

_________________

logotop.jpg

 

[ Denne Melding var redigert av: DoMind på 2002-03-12 11:11 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-12 10:54, Kenny000 skrev:

Jeg har hørt at den versjonen som er best kvalitet på, dukker det opp en melding kontirnuerlig under filmen!

("if u have this copy....)


Er det slik på denne filmen også?


 

Ikke kontinuerlig nei, men kanskje hvert 15-20 minutt ruller det en beskjed over skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...