magneto Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Dette topicet ble skrevet av meg når jegvar syk og hadde spilt FFX-2 i ca 15min. Vennligst glemt denne! FFX-2 er faktisk ganske artig når man kommer inn i det. Ikke perfekt selvsagt. Endret 21. januar 2004 av magneto Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Final Fantasy X-2 er fjorårets mest solgte spill i Japan. I mine øyne er spillet et stort steg fremover for Square-Enix og Final Fantasy-serien. De har faktisk våget å gjøre noe nytt, de har tatt sjanser, og man sitter igjen med et sjarmerende spill som for en gangs skyld IKKE er en remake av Final Fantasy I med nye karakterer. At flere vestlige Final Fantasy-fans som ventet å få servert det samme gamle spillet med ny grafikk og en ny historie blir skuffet, er vel ikke annet enn forventet. Lenke til kommentar
magneto Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Endret 21. januar 2004 av magneto Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vil si at det er ganske mye forskjell på FFI og V f. eks. Forresten gleder jeg meg VELDIG til spillet kommer i PAL versjon, Square har ikke skuffa meg til nå, så får vi håpe det holder Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare du er forberedt på noe... "annerledes", så går det nok bra. Tenk deg Final Fantasy blandet med Spice Girls, så er du på vei mot en god beskrivelse av FFX2. Lenke til kommentar
Dan da man Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 ser frem til at FFX-2 Bblir ganske bra...har alltid hvert ff fan.. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Final Fantasy var noe som en venn tipset meg om for noen år siden (var vel IX han ville ha meg med å spille), og jeg har siden vært hekta! FFX var\er det beste spillet i historien spør du meg, og uansett hva Square har funnet på med X-2 kommer jeg til å synes det er bra! La det være Spice Girls-jenter eller hva som helst, det er bare nødt til å være bra! Gleder meg helt vilt! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tenk deg Final Fantasy blandet med Spice Girls, så er du på vei mot en god beskrivelse av FFX2. Jeg synes nå ikke det høres så lovende ut. :/ Kanskje for Spice Girls-fans, dog. Jeg hater Spice Girls. Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tenk deg Final Fantasy blandet med Spice Girls, så er du på vei mot en god beskrivelse av FFX2. Jeg synes nå ikke det høres så lovende ut. :/ Kanskje for Spice Girls-fans, dog. Jeg hater Spice Girls. Sa ikke at jeg likte Spice Girls heller, sa bare at X-2 kunne være hva som helst omtrent, jeg kommer til å like det uansett! Dessuten sier jo 7600 innlegg noe om hva du gjør på fritiden... Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Tenk deg Final Fantasy blandet med Spice Girls, så er du på vei mot en god beskrivelse av FFX2. Jeg synes nå ikke det høres så lovende ut. :/ Kanskje for Spice Girls-fans, dog. Jeg hater Spice Girls. Jeg tenkte ikke konkret på Spice Girls, men stikkord som Girl Power, skifte kjole fire-fem ganger under kamper, og holde popkonserter rundt om i Spira er morsomme opplevelser som venter deg i FFX-2. Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 har spilt igjenom det.... snst det var lite videoa denne gongen Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dessuten sier jo 7600 innlegg noe om hva du gjør på fritiden... Jasså. Kanskje du kan tenke deg å utbrodere det utsagnet litt? Jeg tenkte ikke konkret på Spice Girls, men stikkord som Girl Power, skifte kjole fire-fem ganger under kamper, og holde popkonserter rundt om i Spira er morsomme opplevelser som venter deg i FFX-2. Hmf. :/ Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Dessuten sier jo 7600 innlegg noe om hva du gjør på fritiden... Jasså. Kanskje du kan tenke deg å utbrodere det utsagnet litt? Sier seg vel selv hva jeg mente da uten behov for noe videre utbrodering... Kanskje det er bare jeg som blir litt fiendtlig innstilt mot alle som sier noe negativt om Final Fantasy, hva enn det måtte være Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har bestilt det... sitter bare og venter på og få d i posten... Jeg har ikk kommet over ett FF spill som jeg syns er dårlig enda! ... åh-åh-ååh Spice Girls og Pop-Konserter og FF GOSU!!! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 ... åh-åh-ååh Spice Girls og Pop-Konserter og FF GOSU!!! Lenke til kommentar
magneto Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Det er ikke så spice girls egentlig. Liker veldig godt Sphere grid systemet. Greit å kunne skifte fra black mage til white mage og til thief i en og samme kamp liksom. Blir variert. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Når kommer den europeiske versjonen? Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 20. februar er release-datoen alle nettbutikker oppgir... Ikke så veldig lenge igjen altså. Men, om vi tenker på Japan, som fikk sin x-2 i mars i fjor ligger vi LANGT etter Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Vet, ville kjøpt Import, men har ikke mod chip. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 20!!! Pokker... da jeg bestilte d fra Gamesmix.no var datoen 12.feb! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå