Gå til innhold

Anbefalte innlegg

veit noen hvordan man gjør dette, altså på toppen av disse såkalte "block" sakene som er i phpnuke er det ett navn og på noen av dem går det fett og skrive

LANG:_BLOCK_ID

for så i <root>/language/lang-$yorlang.php å skrive define("_BLOCK_ID","navn");

 

men testing har vist at dette ikke funker på alle blokk'ene, hvordan skal jeg da gjøre det, for de som er mer kjent med phpnuke og div mods er det to stk jeg tenker spesielt på :

"sommaire" og "user info"...

navnet skriver jeg inn i administration --> block's (admin) må jeg kanskje hardkode om de respektive delene, isåfall er ikke det noe stort problem, men lurer da på om noen har sett en måte å gjøre det gjennom admin, må jeg lage egne lang-$yourlang.php filer til blokk-modulene det gjelder kanskje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
veit noen hvordan man gjør dette, altså på toppen av disse såkalte "block" sakene som er i phpnuke er det ett navn og på noen av dem går det fett og skrive
LANG:_BLOCK_ID

for så i <root>/language/lang-$yorlang.php å skrive define("_BLOCK_ID","navn");

 

men testing har vist at dette ikke funker på alle blokk'ene, hvordan skal jeg da gjøre det, for de som er mer kjent med phpnuke og div mods er det to stk jeg tenker spesielt på :

"sommaire" og "user info"...

navnet skriver jeg inn i administration --> block's (admin) må jeg kanskje hardkode om de respektive delene, isåfall er ikke det noe stort problem, men lurer da på om noen har sett en måte å gjøre det gjennom admin, må jeg lage egne lang-$yourlang.php filer til blokk-modulene det gjelder kanskje?

Hmm tror det går ann å velge språk selv.

 

I stedet for $lang_ prøv å¨skriv lang_norwegian.php ect..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...