Zethyr Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Litt OffTopic her...: Ompatut; Hvorfor ikke Hammerfall, Sonata Arctica og Manowar?? Ser du liker den typen musikk! Bra Bare noen små (fiiine, sweeete) tips Endret 31. januar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Sikker på at folk bytter her bare for å vise fram noe nytt Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Sikker på at folk bytter her bare for å vise fram noe nytt Men forandring fryder. Dvs, /me liker det tomt og enkelt. Det eg har behov for ligger på start menyen sin "snarveiplass", og ellers har eg litt i quicklaunch og på tastaturet (har lissom 9 knapper å bruke til ting)... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 sant sant zethyr: Manowar suger da noe helt grassalt... Men la oss holde dette unna denne tråden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) Sikker på at folk bytter her bare for å vise fram noe nytt Heh, ja. Selv hjalp det meg til å få rydda skrivebordet.. Edit; Typogravemaskinklipper.. Endret 31. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Jeg fikk ny wallpaper nuh..! HalTan har tegnebrett og liker å tegne folk, så her er min nye; LINK..! ^^ = Digg..!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Her er min nye... Endret 1. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Her er min nye... Ganske tøff wallpaper, men jeg tror seriøst at hvis jeg hadde sittet trøtt foran den skjermen hadde jeg fraværnde prøvd å fjerne 'støvet'... Edit: HalTan; joda, manowar er ikke de beste, men call to arms osv kan få opp stemningen litt.... Hvertfall nok til å høre på litt god nightwish eller hammerfall! Endret 1. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 men jeg tror seriøst at hvis jeg hadde sittet trøtt foran den skjermen hadde jeg fraværnde prøvd å fjerne 'støvet'... i assume det er cs/hl ikonene du snakker om. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 men jeg tror seriøst at hvis jeg hadde sittet trøtt foran den skjermen hadde jeg fraværnde prøvd å fjerne 'støvet'... i assume det er cs/hl ikonene du snakker om. Jeg så ikke dem før nå, men jeg ville heller kalle dem for 'søppel' enn 'støv'.... hehe Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Der var min, gitt ... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 (endret) Min fiine lille desktop... Edit:Beklager for den menyen på midten, gidder ikke ta ny screenshot... Endret 1. februar 2004 av Zethyr Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 NÅ, skal hosting og slikt være på plass. Jeg presenterer her for dere, min egen lille Windows/OSX/Linux bastard: TADa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 NÅ, skal hosting og slikt være på plass. Jeg presenterer her for dere, min egen lille Windows/OSX/Linux bastard: TADa! Digg desktop! Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 *bumpe* Her er min gamle MacOSX mod; http://home.no.net/sondreee/VELDIGmac.JPG tilbake til modifisert windows; http://home.no.net/sondreee/minimal2k.JPG (her er den blå jordkloden Opera, den hvite bobla er MSN, og den grå trekanten er winamp) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Her er min litt oppdatert... Bakgrunnsbildet tok jeg selv ifjor. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) TopDog: funker ObjectDock hos deg uten å kræsje maskina etter et par timer? kræsja ganske så hardt her etter en stund.. slutt på ram på skjermkortet sa XP med en liten bluescreen.. Endret 23. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
andesh Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Byttet nettopp. Den gamle så slik ut : LINK Den nye slik: LINK Endret 24. mars 2004 av andesh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå