pgdx Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk meg nettopp nytt bakgrunnsbilde: http://lagring.net/images/screen2.jpg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Fiine misantrophia.net Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pene bilder, men treeeig server. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Sånn... på arbeidsstasjonen min, men ikke akkurat så avansert... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Screenshot Hvilket OS er det? SuSE 9.0 om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jepp. Det er Suse ja... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Bare tok et bilde i farten, her er min desktop http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/sreec.JPG Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ser mange har andre farger på Startmeny osv i WinXP.. Må man ha noe program som fikser dette, eller kan man redigere det selv..? Hadde noe programmer der man kunne endre litt selv når jeg brukte XP for en tid tilbake, men kommer ikke på navnet.. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 StyleXp funker fett det. Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har hatt mye rare desktops gjennom tida, men holder meg for tiden til windows 2000 standard-looken (eller windows classic i XP) (regner ikke med noen trenger screenshot for å forestille seg hvordan det ser ut? ) er ikke noen stor fan av bakgrunnsbilder på skrivebordet ettersom jeg sjelden ser på skrivebordet. Likte spesielt godt MAC OS X looken til ->>aston shell<<-, og har også hatt diverse ->>litestep<<- skins. Den beste måten å endre looken på windows skrivebordet er IMHO å bytte ut hele shellet. Får lett tilgang på nye spennende funksjoner også (integrert winamp-styring på start menyen og sånn ) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Brukte aston shell en stund jeg også, men så fant jeg ut at den tok 80% av cpu'en på den gammle maskinen min så avinnstalerte det. Mulig jeg innstalerer det på den nye... Det var k0lt ja Lenke til kommentar
mariux Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Fluxbox på gentoo Endret 23. januar 2004 av mariux Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ser mange har andre farger på Startmeny osv i WinXP.. Må man ha noe program som fikser dette, eller kan man redigere det selv..? høyreklikk > egenskaper > utseende ? btw, my screen http://home.no.net/tsmidt/screens/my_screen.jpg Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Her er mine tre maskiner: Windows XP Windows 2000 Pro Fedora Linux EDIT: Så noen spurte hvordan man customizer skrivebordet... jeg bruker den minst ressurskrevende, men også mest manuelle løsningen, UX Theme patcher. Mer info her om hvordan jeg har gjort det. Endret 23. januar 2004 av TopDog Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Smidt: seksi bakgrunn, men herregud for en farge på taskbar! HUFF! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Smidt: seksi bakgrunn, men herregud for en farge på taskbar! HUFF! så det jeg og nå, må skylde på at jeg ikke har hatt tid til å skifte før nå.. ny taskbar: http://home.no.net/tsmidt/screens/my_screen2.jpg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ser mange har andre farger på Startmeny osv i WinXP.. Må man ha noe program som fikser dette, eller kan man redigere det selv..? høyreklikk > egenskaper > utseende ? Ja, for der har du jo så _enormt_ mange valg. StyleXP er vel et greit alternativ. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ser noen bruker LiteStep her... hvordan fungerer egentlig det? nesten på samme måte som StyleXP, eller er det helt annerledes? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Litestep er ikke skins.. det er en erstattning av det visuelle grensesnittet til explorer.exe i Windows... så, nei, det er ikke det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå