no_remorse Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Her er min: http://home.no.net/ausyrs/desktop.jpg forminsket vel og merke.. men dere ser det essensielle. Min übre Google-logo Endret 21. januar 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Flott sang du hørte på Haltan. How the west was won = Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Flott sang du hørte på Haltan.How the west was won = Skulle akkurat til å si det selv! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Flott sang du hørte på Haltan. How the west was won = Oh yes Utrolig najs hvordan hele låta er en eneste lang, slow gitarsolo med DEN diggeste sounden EDIT: Sånn gitar du kniper ansiktsmusklene i takt til mens du nyter musikken Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Her er iallefall min på hovedpcen --> Desktop alà PoleCat JPG komprimeringen gjorde kvaliteten på bakgrunnbildet elendig! WHOAAH! Tenkte du ville vere en av dei med få ikoner og et simpelt bakgrunnsbilde - men NEIDA! MAXI-ROT! Klarer meg fint med 3 ikoner @ skrivebord, 5 @ quicklaunch, og resten på den snarveigreia i startmenyen... Edit: og så frontpage på oppgavelinja jah.. Endret 21. januar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 HEPPHEPP eyh! Frozen throne joh! Spiller du det @ battle.net? Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Desktop dè là moi! Languagebar og ingen quicklaunch? Satt deg inn i XP? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Talisman ||, enzo-mod nei.. ikke mekka skjøl.. og.. man ser vel hvor jeg fikk inspirasjonen til den menyen jeg posta for en stund sia.. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 Tenkte du ville vere en av dei med få ikoner og et simpelt bakgrunnsbilde - men NEIDA! MAXI-ROT! sånn som meg du mener? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Desktop dè là moi! Languagebar og ingen quicklaunch? Satt deg inn i XP? Nah ... Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Har den ikke her på jobben men kan tegne et bilde for dere: null desktopikoner winxp pro bakgrunn - den medwannabe 3D flagg xp utforming på startmenyen, sølvlook dobbel statuslinje så dato kommer fram (autohide) kun browser og mail i quicklaunch ingen systrayikoner annet enn messenger Er det clean nok? Endret 22. januar 2004 av enden Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) Min er en wallpaper som Mikka har laga.. Kan ta printscreen når jeg kommer hjem, må bare "rydde" det litt.. På min nye bærbare (YEAH!) har jeg en standard ting med _MASSE_ standard ikoner som jeg ikke har fjerna enda.. Litt vanskelig å finne fine WP's når det er widescreen på 1680px bredde.. Endret 22. januar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Har den ikke her på jobben men kan tegne et bilde for dere: null desktopikoner winxp pro bakgrunn - den medwannabe 3D flagg xp utforming på startmenyen, sølvlook dobbel statuslinje så dato kommer fram (autohide) kun browser og mail i quicklaunch ingen systrayikoner annet enn messenger Er det clean nok? hihi, man skal ha "Vis Skrivebord", samt opera, outlook, irc og winamp i quicklaunch. Dessuten er det 1337 med masse, masse i systray Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 HEPPHEPP eyh! Frozen throne joh! Spiller du det @ battle.net? Hmmms, spillte det en del før, men gidder ikke lenger Hender jeg spiller diverse mods (les: AOS) osv. da Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 hihi, man skal ha "Vis Skrivebord", samt opera, outlook, irc og winamp i quicklaunch. Dessuten er det 1337 med masse, masse i systray tss, gutta med knottebrett til 2k har da hurtigtaster der. Åpner og styrer firebird (og andre ting) med musbevegelser, kjøre iTunes fra knottebrett, IRC er for småbarn sinnet virker best med max fokus og minst forstyrrene omgivelser Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Screenshot Hvilket OS er det? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Denne bakgrunnen med litt ikoner slengt rundtomkring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 I dag installerte jeg min nye maskin (SN85G4). Den ser slik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå