Jesper Karsrud Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 OMG!!!! Jeg synes min er treig i oppstart, og jeg har ikke halvparten av dine quicklaunch ikoner! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Her er iallefall min på hovedpcen --> Desktop alà PoleCat JPG komprimeringen gjorde kvaliteten på bakgrunnbildet elendig! Lenke til kommentar
PT Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Her er min. Twisted! Vet Her er flere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Her er min [sarkastisk og syrlig nynorskmann] OOOh, jaaa, eg briefar med linux og greiar, jaaa, liksoooom...! [/sarkastisk og syrlig nynorskmann] Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Her er min [sarkastisk og syrlig nynorskmann] OOOh, jaaa, eg briefar med linux og greiar, jaaa, liksoooom...! [/sarkastisk og syrlig nynorskmann] Fem sekunder... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Her er min. Twisted! Vet Her er flere My eyes, my beautiful eyes! EDIT: 1, 2, 3, 4, 5 Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 hei ! jeg er nynorskmann ! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 HEPPHEPP Flink å designe i den stilen du! Verry najs! Yesyes. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) HEPPHEPP Flink å designe i den stilen du! Verry najs! Yesyes. Takktakk Det der er forresten resultatet av mitt lille "jeg kan banke PoleCat selv om jeg er iført ballerinaskjørt og drita full"-utsagn om du ser godt etter ser du at silhuetten bak er en mannlig ballerina, og ja, han har skjørt Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det der er forresten resultatet av mitt lille "jeg kan banke PoleCat selv om jeg er iført ballerinaskjørt og drita full"-utsagn om du ser godt etter ser du at silhuetten bak er en mannlig ballerina, og ja, han har skjørt NÅ ble jeg redd. Stor lillefinger as well. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) lillefinger? WTF?! EDIT: ... spist grandiosa med ekstra "oregano" ? Endret 21. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 lillefinger? WTF?! Er bombe sikker på at jeg kan ta PoleCat alene. I beruset tilstand, iført ballerinatrikot, moonboots og finlandshette KUN med lillefingern Og her er hukommelsen i tipp topp stand ser jeg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 "I knew i shouldn't have had that kebab" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå