HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Å pokker, nå så jeg det... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Alternative desktop Lagd solen selv i PS?? Min desktop med selvmekka sol og svart hull... Bakgrunnsbilde Det ser veldig ut som et vanlig bilde av solen, tatt av SOHO. @PT: Slemt gjort... :moralskpekefinger: Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Vært moro om noen posta en screenshot med litt tvilsomme ting på oppgavelinja.... Slik? Endret 25. mars 2004 av Smidt Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) min desktop, osX-style.. bah.. droppa workspace-shot.. Endret 25. mars 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 siden den forrige var stygg, har jeg lagd en ny; Desktop Lenke til kommentar
joffar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Alternative desktop Lagd solen selv i PS?? Min desktop med selvmekka sol og svart hull... Bakgrunnsbilde Nei solen er fra SOHO.... De har en del fine bilder av verdensrommet der... Endret 25. mars 2004 av joffar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 siden den forrige var stygg, har jeg lagd en ny; Desktop Lyyyyyyyst! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Siden alle andre poster så.... Desktop ala katta! (pheteste wallpaper ever!) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Siden alle andre poster så.... Desktop ala katta! (pheteste wallpaper ever!) og du sier at min er stygg? :/ den der var jo kjemperotete Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Siden alle andre poster så.... Desktop ala katta! (pheteste wallpaper ever!) og du sier at min er stygg? :/ den der var jo kjemperotete Pøh, nyttig til venste, unyttig til høyre. As good as it gets! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Siden alle andre poster så.... Desktop ala katta! (pheteste wallpaper ever!) og du sier at min er stygg? :/ den der var jo kjemperotete Pøh, nyttig til venste, unyttig til høyre. As good as it gets! Dude, to much shortcuticons.. Skrivebordet skal være enklest mulig og med minst mulig på.. Lenke til kommentar
joffar Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Siden alle andre poster så.... Desktop ala katta! (pheteste wallpaper ever!) og du sier at min er stygg? :/ den der var jo kjemperotete Pøh, nyttig til venste, unyttig til høyre. As good as it gets! Dude, to much shortcuticons.. Skrivebordet skal være enklest mulig og med minst mulig på.. Slik feks.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Slik feks.... Joa. Litt kan man jo ha.. Slik. Akkurat passlig. (bortsett fra de txt-tinga som ligger og slenger.) Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvorfor skal det være minst mulig på desktopen? sløsing av plass sier bare jeg. Så lenge det er organisert kan du gjerne ha hele skrivebordet fullt. Det er vel det det er der for? Har aldri vært noen fan av fancy bakgrunnsbilder heller... Ser jo aldri på desktopen uansett... det er jo alltid fullt av vinduer foran. Dermed sløsing av maskinkraft Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 hvorfor skal det være minst mulig på desktopen? sløsing av plass sier bare jeg. Så lenge det er organisert kan du gjerne ha hele skrivebordet fullt. Det er vel det det er der for? Har aldri vært noen fan av fancy bakgrunnsbilder heller... Ser jo aldri på desktopen uansett... det er jo alltid fullt av vinduer foran. Dermed sløsing av maskinkraft Fordi det er ryddig.. Samma som å overfylle skrivebordet (det du har PCen på) med masse greier.. Programmer har jeg Start-menyen til. Å legge snarveier til programmer på skrivebordet er "sløsing" med maskinkraft. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 clean mean desktop må jo se slik ut da.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er også fan av clean desktopper..... Her er min nye Her er den DanielP Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er også fan av clean desktopper..... Her er min nye Her er den DanielP bare nevner at Tweak UI kan fjerne papirkurven men ellers var desken ganske fin Lenke til kommentar
bernini Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg er også fan av clean desktopper..... Her er min nye Her er den DanielP bare nevner at Tweak UI kan fjerne papirkurven men ellers var desken ganske fin "Skjul skrivebordsikoner" gjør samme nytten Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 normale windows innstillinger kan også fjerne papirkurven.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå