Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tenkte du kanskje ville ha Access-databasene mine.. Men min var lyseblå og av Kjell Aarflot ellerno. Nei takk, vi er ferdige med access...nå lager vi websider. Eller vi er i teorien ikke heeelt ferdig med access da, vi må liksom "koble websider opp mot databasen" i FrontShit. Menmen, btw (enda mer offtopic) her er logoen jeg lagde til prosjektet vårt...heh Jaja, er vel ikke samma databasene en gang. Hm, hva gjør en som deg når resten lager hjemmeside i FP..? Jeg fikk lov til å surfe fordi lærern så jeg kunne nok til å lage hjemmeside.. Å koble sider og DB sammen fikk jeg aldri prøvd meg på. VKII Systemutvikling er ikke halvparten så morro som VKI.. Jeg får lov til å ta med laptopen min og ha det gøy med dreamweaver og photoshop...heh! Men heldigvis har jeg ikke IT til neste år, da er det rettslære for alle penga! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 En ting til før jeg legger meg; Hvorfor blir opplæringen lagt til FP..? Står det i læreplanen..? Det er jo mest mongo programmet da, når det gjelder kode og struktur.. Norsk, matte osv skal vi lære fra bunn og grundig, men HTML-kode erke nøye med. MAKAN. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 En ting til før jeg legger meg; Hvorfor blir opplæringen lagt til FP..? Står det i læreplanen..? Det er jo mest mongo programmet da, når det gjelder kode og struktur.. Norsk, matte osv skal vi lære fra bunn og grundig, men HTML-kode erke nøye med. MAKAN. Våre bøker er sponset av Microsoft, så det er nok derfor. Dessuten så har de fleste firmaer Office pakken hvor også FrontPage er inkludert. Liten vits å i lære folk vanlig HTML når de må jobbe i FrontPage senere i livet... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Liten vits å lære å lage websider hvis du ikke skal lære html Lenke til kommentar
joffar Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) desktop Alternative desktop Endret 25. mars 2004 av joffar Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Liten vits å lære å lage websider hvis du ikke skal lære html -vi lærer grunnleggende HTML men ikke for å skrive det selv. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Liten vits å lære å lage websider hvis du ikke skal lære html -vi lærer grunnleggende HTML men ikke for å skrive det selv. Enten kan du det, eller så kan du det ikke. Hva du har tenkt å gjøre med kunnskapen er jo selvsagt opp til deg, men kan du html, ville ikke jeg kastet bort tiden med å sitte med FrontPage. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Liten vits å lære å lage websider hvis du ikke skal lære html -vi lærer grunnleggende HTML men ikke for å skrive det selv. Enten kan du det, eller så kan du det ikke. Hva du har tenkt å gjøre med kunnskapen er jo selvsagt opp til deg, men kan du html, ville ikke jeg kastet bort tiden med å sitte med FrontPage. Hehe, har du hørt om "læreplan"? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 uff, nå har jeg bytta desktop hver dag de siste 3 dagene...blir visst ikke fornøyd... her er dagens: http://home.no.net/sondreee/radiohode.JPG Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 her er dagens: http://home.no.net/sondreee/radiohode.JPG Den var stygg! Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Screenshot Endret 25. mars 2004 av objorkum Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Screenshot c00l, kjære nabo.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Screenshot c00l, kjære nabo.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Alternative desktop Lagd solen selv i PS?? Min desktop med selvmekka sol og svart hull... Bakgrunnsbilde Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vært moro om noen posta en screenshot med litt tvilsomme ting på oppgavelinja.... Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vært moro om noen posta en screenshot med litt tvilsomme ting på oppgavelinja.... Slik? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hehe, gjett hva slags djevelskap som skjuler seg der... Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hehe, gjett hva slags djevelskap som skjuler seg der... Vet ikke hva du snakker om, men jeg snakker om et ikon på skrivebordet Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hehe, gjett hva slags djevelskap som skjuler seg der... Vet ikke hva du snakker om, men jeg snakker om et ikon på skrivebordet :lol: Du er slem du, PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå