Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AH GENIALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Timeplan på desktop!!!!!

*skrive opp på morgendagens arbeidsliste*

:w00t::w00t::dribble:

Haha, jepp...etter å ha gått et og et halvt år på Kristelig Gymnasium kan jeg enda ikke timeplanen, så jeg har den på PC'en, laptopen, PDA'en og mobilen :thumbup:

Lenke til kommentar
Tenkte du kanskje ville ha Access-databasene mine.. :)  Men min var lyseblå og av Kjell Aarflot ellerno.

Nei takk, vi er ferdige med access...nå lager vi websider. Eller vi er i teorien ikke heeelt ferdig med access da, vi må liksom "koble websider opp mot databasen" i FrontShit.

Menmen, btw (enda mer offtopic) her er logoen jeg lagde til prosjektet vårt...heh

Lenke til kommentar
Tenkte du kanskje ville ha Access-databasene mine.. :)  Men min var lyseblå og av Kjell Aarflot ellerno.

Nei takk, vi er ferdige med access...nå lager vi websider. Eller vi er i teorien ikke heeelt ferdig med access da, vi må liksom "koble websider opp mot databasen" i FrontShit.

Menmen, btw (enda mer offtopic) her er logoen jeg lagde til prosjektet vårt...heh

Jaja, er vel ikke samma databasene en gang.

Hm, hva gjør en som deg når resten lager hjemmeside i FP..? Jeg fikk lov til å surfe fordi lærern så jeg kunne nok til å lage hjemmeside.. :p

Å koble sider og DB sammen fikk jeg aldri prøvd meg på.

VKII Systemutvikling er ikke halvparten så morro som VKI.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...