HolgerL Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Her er mitt skrivebord. Jeg liker å lage bakgrunn og Winampskin selv... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mitt skrivebord Liker å bruke standard winamp skin :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 HerWin Xp Pro Brukt lang tid på å style? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) fikk meg ny desktop nå; litt mørkere enn den gamle annet screenshot av samme desk: her (har msn, irc, winamp og steam på autorun, så jeg trenger ikke så mange snarveier rundt omkring) Endret 24. mars 2004 av Sondre^^ Lenke til kommentar
bernini Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 HerWin Xp Pro Brukt lang tid på å style? Brukte et par timer... Men tok det vekk igjen etter et par dager For mye drittprogram og popups.. og vanskelig å bli vant med.. men stilig var det Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mitt skrivebord Liker å bruke standard winamp skin :-) wooh, en liten viking Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 desktoppp,, (ikke jeg så har laget btw..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 desktoppp,, (ikke jeg så har laget btw..) Hun er strøken, hun Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 desktoppp,, (ikke jeg så har laget btw..) Hun er strøken, hun stemmer det,, lettkjørt og strøken i lakken.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Min desktop ... AH GENIALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Timeplan på desktop!!!!! *skrive opp på morgendagens arbeidsliste* Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Min desktop ... AH GENIALT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Timeplan på desktop!!!!! *skrive opp på morgendagens arbeidsliste* Haha, jepp...etter å ha gått et og et halvt år på Kristelig Gymnasium kan jeg enda ikke timeplanen, så jeg har den på PC'en, laptopen, PDA'en og mobilen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Litt OT, åssen IKT har du ? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Litt OT, åssen IKT har du ? (ubrukelige)Brukersystemer. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Litt OT, åssen IKT har du ? (ubrukelige)Brukersystemer. Har du blå Access bok..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Litt OT, åssen IKT har du ? (ubrukelige)Brukersystemer. Har du blå Access bok..? Det står "Access 2002" på den, den er sånn ... tja gul/vanilije farget? ISBN: 82-05-29936-6, Gyldendals databøker. ...how come? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tenkte du kanskje ville ha Access-databasene mine.. Men min var lyseblå og av Kjell Aarflot ellerno. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tenkte du kanskje ville ha Access-databasene mine.. Men min var lyseblå og av Kjell Aarflot ellerno. Nei takk, vi er ferdige med access...nå lager vi websider. Eller vi er i teorien ikke heeelt ferdig med access da, vi må liksom "koble websider opp mot databasen" i FrontShit. Menmen, btw (enda mer offtopic) her er logoen jeg lagde til prosjektet vårt...heh Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tenkte du kanskje ville ha Access-databasene mine.. Men min var lyseblå og av Kjell Aarflot ellerno. Nei takk, vi er ferdige med access...nå lager vi websider. Eller vi er i teorien ikke heeelt ferdig med access da, vi må liksom "koble websider opp mot databasen" i FrontShit. Menmen, btw (enda mer offtopic) her er logoen jeg lagde til prosjektet vårt...heh Jaja, er vel ikke samma databasene en gang. Hm, hva gjør en som deg når resten lager hjemmeside i FP..? Jeg fikk lov til å surfe fordi lærern så jeg kunne nok til å lage hjemmeside.. Å koble sider og DB sammen fikk jeg aldri prøvd meg på. VKII Systemutvikling er ikke halvparten så morro som VKI.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå