monstar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hva om du skal kjøpe en ny prosessor?, kom med tips til meg for jeg skal d! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hva om du skal kjøpe en ny prosessor?, kom med tips til meg for jeg skal d! Ville nok kikka litt på Athlon64, eller venta noen mnd og sett hva som kommer når AMD lanserer 939 cpuene, og i februar nå så kommer jo intel med prescott. Så vente littegranneog se så hva som kommer i nærmeste fremtid Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg ville ikke satsa på A64 nå, pga det er mange som har litt problemer og mange A64 CPU'er som dør etter kort stund. Masse hk med feil også. Vent litt til prescott kommer ja, og evn't 939 Lenke til kommentar
humbuq Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 XP 2500 er jo som kjent en god overklokker, og er _BILLIG_ (700kr). 1.8Ghz, som lett klokkes til 2.2Ghz med grei kjøling, ofte på standard vcore.. Det er kansje ikke verdens mest fremtidsrettede prosessor, men det er en veldig kurant prosessor, om du ønsker høyt pris/ytelses-nivå. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg ville ventet litt, Intel skal sette ned prisene på prosessorer, og da følger nok AMD etter med å sette ned prisene. Ville kjøpt en P4 som jeg nettopp har kjøpt, eller testet ut 64 bits prosessoren til AMD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå