genser Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 fikk tilbake min SX1 fra repp nå, og de hadde oppgradert programvare og skiftet deksel stod det. stusset litt over det første i og med at jeg trodde det ikke hadde kommet ny. Når jeg sjekker står det SVN: 06. Er denne helt ny? finner ikke den som nedlasting, og det skulle jo være mulig å oppdatere sine sx1'er selv. kamera virker bedre, kan være noe jeg bare innbiller meg.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har hørt om mange som sier at de syns kameraet på sx1 som ble bedre etter sw-oppgradering, spesielt i natt-modus. Tar ofte litt tid før sw`ene blir lagt ut som selvoppgraderinger. Tror du har den nyeste, så vidt jeg vet har det kun kommet ut en etter lanseringen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Leste litt på C-S forumet at reperatørene har fått denne firmwaren, og at da den som kommer på internett blir FW07 med småendringer fra Fw06. Fint kamera ikke er ubrukelig inne lenger Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) hørte ryketer at FW07 kommer på fredag for nedlasting, men rykter....blææææ Endret 21. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå