aldrimerforum Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe disse på Voss i Hordaland?! det er Xtremt mange matbutikker her! Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg sier som jeg (nesten) sa i den andre tråden. Gå på stabburet.no, velg kontakt oss og skriv "Jeg vil ha begge de nye. Hvis dere skal ta bort en, fjern Mild Taco" Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jøss, var nøyaktig motsatt igår. Jeg tror du må ha sett feil. Den oppdateres en gang i uken. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hvorfor i ****** kan de ikke bare selge begge variantene?!? Mild Taco kan de bare fjerne. Den er ikke bra i det heletatt! Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Noen peil på hvor selger begge varianter i Fredrikstad ? De hadde ikke der jeg så de sist... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vanli grandis er best. Morro med andre smaker da MEN... Pepperoni har vi mye av fra før. Gå for kjøttdeig Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noen peil på hvor selger begge varianter i Fredrikstad ? De hadde ikke der jeg så de sist... Øyh.. de blir produsert oppe i gata jo.. bare å spørre pent i porten. så får du sikkert noen smaksprøver Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg stemte på kjøttdeig. Synes begge var gode, men som dere har nevnt tidligere, har vi jo så mange pepperoni-pizzaer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå