notarget Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Grandiosa er grandiosa. Ikke noe tull ball med løk og slikt. Skal man drive å pynte på pizza'en slik får man velge noen i BigOne serien Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Pepperoni har vi MYE av fra før av. Stem Kjøttdeig og løk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-19530 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) webshop kjøp en grandis på nettet hehehe,men hvem gidder å kjøpe grandis reklame på nettet? Endret 22. januar 2004 av medlem-19530 Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pizza Orginale "Milano" faktisk... Jobber som lager/flaskegutt på Meny så detta kan jeg Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Pizza Orginale, er det den knøttlille rådyre pizzan? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pizza Orginale, er det den knøttlille rådyre pizzan? Du glemte rågode! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vel min stemme til kjøttedeig og løk. Yummy! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pizza Orginale, er det den knøttlille rådyre pizzan? Du glemte rågode! YEAH! Lenke til kommentar
Term Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pizza Orginale, er det den knøttlille rådyre pizzan? Du glemte rågode! YEAH! Tror ikke jeg har spist den. Det blir for lite mat i en sånn liten ******. Må ha masse Lenke til kommentar
kag Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Enig. Pizza Orginale er kjempe godt. Men det er en sånn pizza mamma spiser. Jeg kunne aldri blitt mett på en sånn en. Grandiosa derimot, er akkurat passe. Big One også, tiltross for at det er litt ekstra. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 testet kjøttdeig og løk igår. 1 inntrykk - Forpakningen - Bra 2 inntrykk - utseende (fryst) - WTF? var jo nesten ikke noe løk eller kjøttdeig 3 inntrykk - Smaken - Den var faktisk veldig god. Idag blir det peperoni . Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hadde en vanlig grandis og den nye med kjøttdeig, det var skikkelig forskjell, likte kjøttdeig versjonen best, ikke fått smake på pepperoni, sikkert god den og. Men siden jeg bare har smakt på kjøttdeig&løk, så stemte jeg på den Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Æsj, har tråla både spar og meny der jeg bor for de nye grandisene, men finner ingen av de.. Må prøves, får stikke til ski imorgen og se da. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jøss, var nøyaktig motsatt igår. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hmm. en godt bekjent av meg fikk fyken pga denne pizzaen han (vel nesten) Han jobber på en fabrikk som produserer typisk stands/reklame_oppsetninger_i_butikker liknende ting i plast. og da P3 i sommer lurte på hva folk drev med rundt omkring i landet, sendte han inn at han laget reklame/produkt_plasserings_remedier for stabburet til den nye pepperoni grandiosaen. og ble selvfølgelig premiert av P3 med drøssevis av cd'r og singler.. men stabburet derimot, de ville ikke akkurat premiere han for innsatsen, når de via p3 fikk sporet opp han .. skulle jo være en hemmelighet liksom.. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Au da! Kjipt å drite seg sånn! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har kjøpt begge pizzaene. Pepperonien var _ikke_ god. Den var bløt og smakte tom mindre enn den originale grandiosaen etter min mening. Den andre har jeg ikke prøvd enda, men tenkte å slenge den inn ikveld Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pepperonien var _ikke_ god. Den var bløt og smakte tom mindre enn den originale grandiosaen etter min mening. Når den orginale Grandiosa smaker ingenting, hvordan blir da mindre enn ingenting? Som vann? Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Når den orginale Grandiosa smaker ingenting, hvordan blir da mindre enn ingenting? Som vann? Ja. den smakte vann og olivenolje (noe som det fløt på pizzaen av) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå