Aeternus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente! Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet? Saken er den at den er ikke kommet på DVD enda og det dreier seg derfor om en piratkopi Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ringenes herre atter en konge er enda ikke til salgs. Burde sendt link til annonsen til de som har rettighetene til filmen og håpe han får mye bråk... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Sikkert DVD-R eller SVCD. Ikke bare selger han ulovelig kopi, han selger noe som ikke er gitt ut heller Kompis av meg har en drøss med filmer fra Thailand, 80% av de er TS, resten er screenere.. Er lovlig såklart, men ikke her står utenfor kinosalene og selger filmer der borte. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente! Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet? Saken er den at den er ikke kommet på DVD enda og det dreier seg derfor om en piratkopi Han har ikke lov til å selge brente filmer og spill uansett om de er ute på markedet eller ikke! Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ok han er så dum å tilby en nedlastet film til salgs på et åpent nettsted, istedefor som oss andre å: 1. Legge den i dc mappa for å øke gb med share for å få tilgang til andre filmer 2. bytte den mot andre filmer/spill med kompiser. klart at han skal brenne i ****** da. Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente! Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet? selvsagt er det lov til å selge en film man har kjøpt i utlandet. så lenge det er en offesiell utgivelse samt at den faktisk er original. Ja og visst filmen er orginal da?? Da er det jo ikkje ulovlig... Veit ikkje om Ringenes Herre har kommt ut på DVD i Tyrkia eller andre steder da men.... Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente! Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet? Saken er den at den er ikke kommet på DVD enda og det dreier seg derfor om en piratkopi Han har ikke lov til å selge brente filmer og spill uansett om de er ute på markedet eller ikke! Ordla meg litt dårlig kanskje. Meninga var å få fram hvorfor den ikke var lovlig å selge. Lenke til kommentar
Roald! Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er filmen ikkje kommt ut i Tyrkia burde han straffes ja Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bare det i det heletatt å få seg til å selge brente filmer synes jeg er drøyt. Og uansett, hvem gidder å betale 15kr for plater og 3 ganger så mye i porto for en film man like godt kan laste ned selv? - Hvis det først er så viktig mener jeg. hjelp sier jeg bare.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tenkte jeg skulle legge inn en annonse etterpå: ----------------------------------------------------------------------------------------------- Har du ikke råd til ny laptopp? Kjøp en av meg, som er stjålet i Thailand. Halv Pris av nypris, eller bytting av annet stjålet/ulovlig hardware. ------------------------------------------------------------------------------------------------ Tror dere jeg får noe respons eller Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er ikke denne uansett feilpostet? Slike ulovelige anonser er jo bare på PM til Admin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Dette skriver han: "Orker du ikke å vente på Ringenes herre Atter en Konge!!!!selger Ringenes herre atter en konge for de som ikke klarer å vente! Filmen er kjøpt i Tyrkia og har derfor Tyrkisk Tekst."... Er det ikkje lov å selge film som er kjøpt i utlandet? selvsagt er det lov til å selge en film man har kjøpt i utlandet. så lenge det er en offesiell utgivelse samt at den faktisk er original. Ja og visst filmen er orginal da?? Da er det jo ikkje ulovlig... Veit ikkje om Ringenes Herre har kommt ut på DVD i Tyrkia eller andre steder da men.... den er ikke kommet ut nei.. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Fy Fa**! Greit at fyren er på 'tur' om det er snakk om piratsalg.. Men her hører jeg roping på lovens voktere fra mange skadefro folk. Ærligtalt hvor mange av dere har ikke kopierte saker på disken?! Synes sjøl det er foraktligt at noen skal prøve å selge pirat varer. Men blir litt drøyt å høre på dette hyle koret her inne... Endret 21. januar 2004 av Blacki Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 haha! Tidenens tabbe! Som noen sier, forbauser meg stadig vekk over folks dumhet jeg også Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Personen som selger filmen vet sikkert ikke bedre. Mye som tyder på at han er fjortiss, foreksempel; han bruker hotmail og formulerer annonsen barnslig. Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Synes sjøl det er foraktligt at noen skal prøve å selge pirat varer. Men blir litt drøyt å høre på dette hyle koret her inne... enig med deg at det er pinlig å høre på denne gjengen her, men regner med at de stort sett er barn da. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Syns alle her skulle bestilt denne filmen og krevd å fått den i oppkrav Endret 21. januar 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Syns alle her skulle bestilt denne filmen og krevd å fått den i oppkrav ok, du først da Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Syns alle her skulle bestilt denne filmen og krevd å fått den i oppkrav hehe ondt. Stress å fylle ut oppkravsblankett Lenke til kommentar
capy Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hehe, fjortis som prøver å tjene kjappe peng. han er vel ikke over den kriminelle lavalder heller (etter skriftspråket å dømme), så han slipper nok unna ganske billig:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg