Gå til innhold

Hvordan skjemme bort kjæresten?


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og pointet med den er?

 

så du kan runke deg selv mens du dirigerer et orkester?

 

jeg bare lurer..

 

edit: beklager hvis du mangler begge armene eller noe sånt... var ikke ment for å være slem

Ja, det er helt riktig, mens man dirigerer et orkester.

 

Ja, nu va du smart, ja nu va du veldig smart osv.... :laugh:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det virker kanskje i korte perioder ,men virker aldri når man har et langt forhold som baseres på tillit og slike ting. Ville vært bedre og få damen til og gjøre det han ville hvis vi skal snakke fysisk. Vil ikke ha andre jenter i samme seng da.

 

Men det er mange slike smådetaljer om at som man legger merke til. Muligens ikke alle legger merke til det ,men hvis du engang ikke gjør slike ting så vil han sikkert legge merke til det og virkelig ønske at du fortsetter med det.

 

Vise oppmerksomhet mens han feks ser på TV og slapper av. Og prøve og få øyekontakt er jo noe og evt gå bort bare for og kose littegranne. Det trenger ikke være så lenge ,men ikke gå igjen med en gang da. Da blir han bare skuffet og føler at dere ikke er ferdig.

 

 

Og si at man er bifil er jo bare dumt.. Jeg ville rett og slett blitt meget usikker om damen min ville ha gjort noe slikt

Lenke til kommentar
Og si at man er bifil er jo bare dumt.. Jeg ville rett og slett blitt meget usikker om damen min ville ha gjort noe slikt

hehe, min nåværende kjæreste sa at hun ikke var helt sikker på hva hun var FØR vi ble sammen :p Kan ikke si at jeg ble noe særlig usikker av den grunn. Men, om hun hadde tatt med seg ei ekstra dame i senga, DA ville jeg blitt usikker :p

Lenke til kommentar
Og si at man er bifil er jo bare dumt.. Jeg ville rett og slett blitt meget usikker om damen min ville ha gjort noe slikt

hehe, min nåværende kjæreste sa at hun ikke var helt sikker på hva hun var FØR vi ble sammen :p Kan ikke si at jeg ble noe særlig usikker av den grunn. Men, om hun hadde tatt med seg ei ekstra dame i senga, DA ville jeg blitt usikker :p

Hvis ikke helt sikker, er det samme som usikker, sier du her at du ville blitt bifil hvis du fikk 2 damer i senga... skremmende.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Og si at man er bifil er jo bare dumt.. Jeg ville rett og slett blitt meget usikker om damen min ville ha gjort noe slikt

hehe, min nåværende kjæreste sa at hun ikke var helt sikker på hva hun var FØR vi ble sammen :p Kan ikke si at jeg ble noe særlig usikker av den grunn. Men, om hun hadde tatt med seg ei ekstra dame i senga, DA ville jeg blitt usikker :p

Hvis ikke helt sikker er det samme som usikker, sier du her at du ville blitt bifil hvis du fikk 2 damer i senga... skremmende.

åh, fuck, dårlig formulert kanskje. hehe,det jeg prøvde å yttrevar at jeg ville blitt usikker på henne, ikke legningen hennes, men følelsene hennes ovenfor meg.

Lenke til kommentar
also beklager og si det, men denne troden er tragisk, hvis du er med han mo du kjenne han til og vite hva du skal gjore nytter ikke sporre kate Hw.no brukere om dette.

Altså jeg beklager å si det, men norskkunnskapene dine er tragisk. Og så er det heller ikke noe poeng å komme med så dumme kommentarer til en tråd som ligger under søppel.

 

ja, jeg vet at denne posten også er tragisk

Endret av sluffy
Lenke til kommentar
also beklager og si det, men denne troden er tragisk, hvis du er med han mo du kjenne han til og vite hva du skal gjore nytter ikke sporre kate Hw.no brukere om dette.

*Altsaa, beklager å si det, men denne traaden er tragisk. Hvis du er med ham maa du kjenne han til å vite hva du skal gjoere. Det nytter ikke aa spoerre kaate Hw.no brukere om dette.

 

 

OK :) Da har vi lest din mening om saken.

Lenke til kommentar
Hvis dama hadde kjøpt en sånn i gave til meg ville jeg satt pris på det.  :cool:

Test av ronkemaskinen: http://www.borrmagazine.com/index.php?id=115

Utdrag:

 

"Runkmaskiner är som kommunism - underbart i teorin men totalt fucked i praktiken."

Enda et utdrag:

 

I första läget går den väldigt långsamt, i andra läget går den väldigt långsamt, i tredje läget går den väldigt långsamt men i fjärde skenar den iväg som en gothbrud på vodka-redbull.

 

Ganske bra skrevet artikkel :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...