Gå til innhold

Hvordan skjemme bort kjæresten?

darkness|

Anbefalte innlegg

Sort/hvit hofteholder med tilhørende lange strømper gjør det så mye mer spennende enn bare streng/bh.

Pass på å få trusa utpå hofteholderen, så du kan avkles nok til "kos" men fortsatt ha lekre lekre undertøyet på :thumbs:

Korsett er åsså veldig nice, chicks'a får veldig nice form, er litt digg å holde de rundt livet kinda?

/edit: Og det gjør jo underverker med "overkroppen" ^^

Men, jeg for min del begynner fort å bekymre meg for hvor behagelig det egentlig er. Ihvertfall korsett med "orntlige" spiler.. :ermm:

Lange boots, ca. lårhøye er win, ser kanskje litt horete ut og dermed litt skittent ut? Og skittent er bra :fun:

Og just for the record, hotpants, i whatever stoff, er sweeeet.

Endret av l2c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når dere legger dere, kommer du inn med en trang og da mener jeg trang latex body med hull (dere får finne ut hvor hullet skal være selv :p ) og en kondom med smak så han skjønner hva som kommer :D still deg i doggy osv osv osv, resten kommer av seg selv :D

hva er poenget med kondom med smak egentlig? :p

Lenke til kommentar
når dere legger dere, kommer du inn med en trang og da mener jeg trang latex body med hull (dere får finne ut hvor hullet skal være selv :p ) og en kondom med smak så han skjønner hva som kommer :D  still deg i doggy osv osv osv, resten kommer av seg selv  :D

hva er poenget med kondom med smak egentlig? :p

enig med deg wtf is teh piont? det er liksom ikke tyggis? og.. det en rubber skal brukes til gjør jo at man ikke smaker no? jeg har i alle fall ikke no smaksløker neddi der..

en ting som kanskje er greia er at rubberen ikke lukter spesielt godt til vanlig.. glidemiddelet som er på sitter igjen i huden lenge liksom ;) kjipe saker.

men det er jo litt festlig da..siden det er smak på , så kommer det ofte farge og.. sånn som sjokolade! haha! yey! neger! nice :w00t:

Lenke til kommentar
men det er jo litt festlig da..siden det er smak på , så kommer det ofte farge og.. sånn som sjokolade! haha! yey! neger! nice  :w00t:

Tissen hans blir ikke større da :roll::p

haha! nei.. men det trenger den heller ikke gjør den? imo så er ikke "jo større jo bedre" riktig. erke om å gjøre å ha størst tiss.. vi jenter er bare ca 12cm lange. hvorfor skal man da trakte etter gutter med 20cm? :roll: regnestykket går ikke heelt opp.. er vel egentlig bedre at fyren ikke har kjempetiss, i stedet for at det skal gjøre vondt. tror jeg da. "normale" gutter synes jeg er greit da. ikke for kort, ikke for langt. men man kan jo late som at man tar en neger.. ev. en..hm.. kineser.. eller.. indianer? (gul og rød).. ev. en med vorter? (nøkken) ;)

Lenke til kommentar

HAHAHAHA, kondom med den bitre smaken av "swiss cheese" , tror jeg ville holdt meg langt unna den. Er Darkness som de fleste av dagens ungdom, så har hun nok andre prevansjons midler enn kondom (selv om vi faktisk bør bruke det mere med tanke på sykdommer), og da er kanskje ikke det så interessant å blande inn kondom igjen. Og hva skal du med kondom med smak? kan jo kjøpe deg en gummi hanske (eventuelt noe annet i gummi) stappe det ned i et eller annet å slikke i vei, det fungerer jo på samme måte omtrent.

Er absolutt ikke noe erotisk eller følelsesmessig for noen av partene med kondom basert oral sex.

Til Penta

Og hvis man absolutt vil ha en "afroamerikaner" (neger er smårasistisk og enkelte kan ta seg nær av det) inni seg, så finnes det sikkert mange som villig stepper opp, så du skal slippe å fantasere om det.

PS: Å fantasere om sex med en som har vorter på kjønnsorganet kan IKKE være sunt, tenk om det smitter :p

Endret av Mello
Lenke til kommentar

HAHAHAHA, kondom med den bitre smaken av "swiss cheese" , tror jeg ville holdt meg langt unna den. Er Darkness som de fleste av dagens ungdom, så har hun nok andre prevansjons midler enn kondom (selv om vi faktisk bør bruke det mere med tanke på sykdommer), og da er kanskje ikke det så interessant å blande inn kondom igjen. Og hva skal du med kondom med smak? kan jo kjøpe deg en gummi hanske (eventuelt noe annet i gummi) stappe det ned i et eller annet å slikke i vei, det fungerer jo på samme måte omtrent.

Er absolutt ikke noe erotisk eller følelsesmessig for noen av partene med kondom basert oral sex.

Til Penta

Og hvis man absolutt vil ha en "afroamerikaner" (neger er smårasistisk og enkelte kan ta seg nær av det) inni seg, så finnes det sikkert mange som villig stepper opp, så du skal slippe å fantasere om det.

PS: Å fantasere om sex med en som har vorter på kjønnsorganet kan IKKE være sunt, tenk om det smitter :p

vel.. nå var det ikke slik at jeg fantaserte om det.. jeg sa det mest for tull, som jeg trodde de fleste ville skjønne. men ok.

det var heller ikke rasitsisk ment i det hele tatt.

jeg fantaserte heller ikke om å ha sex med en med vorter.. :ermm:

og kondomer... kondomer er lurt å bruke frem til man har sjekket at både enselv og partneren er clean for stuff downunder!

har man ikke fast partner BØR man bruke rubber. :thumbup:

åja.. btw.. "tenk om det smitter" ? tenk om kjønnsvorter smitter? har personen man har sex med kjønnsvorter som er synlige, og man ikke bruker kondom, så blir man smittet.. trokke kjønnsykdommer tenker " hm..skal vi smitte han/hun der a? nei.. kanskje i morra i stedet.." :roll:

correct me if I'm wrong.

Endret av PeNtA
Lenke til kommentar
vel.. nå var det ikke slik at jeg fantaserte om det.. jeg sa det mest for tull, som jeg trodde de fleste ville skjønne. men ok.

og kondomer... kondomer er lurt å bruke frem til man har sjekket at både enselv og partneren er clean for stuff downunder!

har man ikke fast partner BØR man bruke rubber.  :thumbup:

Vet det at du ikke mente det rasistisk, var for min egen del det, jeg liker ikke å bruke det ordet, så ikke tenk over det.

Det med at du køddet om vorter skjønte jeg, du er ikke den eneste som kan tulle om ting :)

Og det med kondom bruk er jeg helt enig i :thumbup: , men har fått inntrykk av at Darkness| og typen tydeligvis har hatt et heller "langt" forhold, og da har det en tendens til å bli faset ut. Slik er det i de fleste forhold, kondomen forsvinner etterhvert, så hvorfor gå tilbake til noe som i mange tilfeller er vondt for jenta, og ubehagelig både psykisk og fysisk på gutten. (dette er ikke en generalisering, det er bare et faktum som er bevist)

Edit: trykkfeil all around

Endret av Mello
Lenke til kommentar

har man ikke fast partner BØR man bruke rubber.  :thumbup:

Vet det at du ikke mente det rasistisk, var for min egen del det, jeg liker ikke å bruke det ordet, så ikke tenk over det.

Det med at du køddet om vorter skjønte jeg, du er ikke den eneste som kan tulle om ting :)

Og det med kondom bruk er jeg helt enig i :thumbup: , men har fått inntrykk av at Darkness| og typen tydeligvis har hatt et heller "langt" forhold, og da har det en tendens til å bli faset ut. Slik er det i de fleste forhold, kondomen forsvinner etterhvert, så hvorfor gå tilbake til noe som i mange tilfeller er vondt for jenta, og ubehagelig både psykisk og fysisk på gutten. (dette er ikke en generalisering, det er bare et faktum som er bevist)

Edit: trykkfeil all around

er det vondt for jenta? :wow: har jeg aldri hørt om.. åssen da?

Lenke til kommentar
er det vondt for jenta? :wow:  har jeg aldri hørt om.. åssen da?

Som jeg sa, det er ikke en generalisering, varierer fra jente til jente, du syntes tydeligvis ikke det utfra utsagnet ditt, men min kjæreste hadde det slik, og det var herlig for begge da hun sluttet med det. Vi trengte egentlig ikke tenke noe over sykdommer på den måten uansett siden vi begge var "urørte".

Men hvis du leser litt rundt og undersøker (hadde om sex og samliv i prosjekt på videregående) så vil du finne dokumentert bevis på at mange jenter ikke bruker kondom fordi det kan være ubehagelig, både for dem selv, og den mannlige motpart.

Kondomen kan bli tørr, miste sin glideevne, og dermed skape uønsket friksjon. Hud mot vel, hud, er å foretrekke uansett, men når det gjelder mot sykdommer så er det ikke noe man kan gjøre bortsett fra å sikre seg.

Edit: makan til off topic er det lenge siden jeg har vært

Endret av Mello
Lenke til kommentar
er det vondt for jenta? :wow:  har jeg aldri hørt om.. åssen da?

Som jeg sa, det er ikke en generalisering, varierer fra jente til jente, du syntes tydeligvis ikke det utfra utsagnet ditt, men min kjæreste hadde det slik, og det var herlig for begge da hun sluttet med det. Vi trengte egentlig ikke tenke noe over sykdommer på den måten uansett siden vi begge var "urørte".

Men hvis du leser litt rundt og undersøker (hadde om sex og samliv i prosjekt på videregående) så vil du finne dokumentert bevis på at mange jenter ikke bruker kondom fordi det kan være ubehagelig, både for dem selv, og den mannlige motpart.

Kondomen kan bli tørr, miste sin glideevne, og dermed skape uønsket friksjon. Hud mot vel, hud, er å foretrekke uansett, men når det gjelder mot sykdommer så er det ikke noe man kan gjøre bortsett fra å sikre seg.

Edit: makan til off topic er det lenge siden jeg har vært

ah. skjønner nå.. har vel bare ikke tenkt over det på den måten.. hvis man blir tørr.. så vil jeg tro at det kan bli slik uten rubber og?

edit: glemte no..

men jeg skjønner hva du mener.. og kan godt tenke meg det er slik for en del jenter og gutter. jeg har bare ikke tenkt over det slik før. :)

Endret av PeNtA
Lenke til kommentar
ah. skjønner nå.. har vel bare ikke tenkt over det på den måten.. hvis man blir tørr.. så vil jeg tro at det kan bli slik uten rubber og?

Såklart, men hud mot hud har en tendens til å være mere behagelig, ihvertfall for vår del (min og dama). Det er mere intimt, og ergo har det en litt bedre virkning, du slipper også den litt "pinlige" pausen da du skal ta den på. Så for vår del var det en redning. Det med tørrhet er jo avhengig av hvor "horny" (for å si det slik) du er i utganspunktet, å om da gutten ikke er en total kløne og bare roter, er stemningen riktig, så er det sjelden at det skjer uten, men i mange tilfeller med på grunn av at det ikke er et"naturlig" stoff som er i kontakt.

Edit: once again trykkfeil all around

PS: bare meg som får inntrykk av at vi har gått fra å hjelpe Darkness|, til sexual lære?

Endret av Mello
Lenke til kommentar
Såklart, men hud mot hud har en tendens til å være mere behagelig, ihvertfall for vår del (min og dama). Det er mere intimt, og ergo har det en litt bedre virkning, du slipper også den litt "pinlige" pausen da du skal ta den på. Så for vår del var det en redning.

Pinlig pause? La damen tre den på! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...