Gå til innhold

Hvordan skjemme bort kjæresten?


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med f.eks sort blondeundertøy (minimalistisk) + strømeholder og strømper?

 

Eller korsett og strømpeholder?  Kanskje rød også funker?

 

Liker egentlig gutter det? Eller er det bare jeg som synes det ser sexy ut?  :blush:  :roll:

Tror at gutter liker best å ha på seg boxer jeg...

 

Edit: korsett og strømpeholder wtf?

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Hva med f.eks sort blondeundertøy (minimalistisk) + strømeholder og strømper?

 

Eller korsett og strømpeholder?  Kanskje rød også funker?

 

Liker egentlig gutter det? Eller er det bare jeg som synes det ser sexy ut?  :blush:  :roll:

Tror at gutter liker best å ha på seg boxer jeg...

 

Edit: korsett og strømpeholder wtf?

BAH. På MEG da. DOH...

 

Korsett og strømpeholder? Hva er wtf med det da?

Lenke til kommentar
Korsett og strømpeholder? Hva er wtf med det da?

Nei, et fint korsett kan være sneisent.

 

Strømpeholdere derimot har jeg inntrykket av at det er mer jenter som liker. Men nå er jeg "lakk & lær"-typen selv, så det er kanskje motsetningen i personlig smak som gir meg det inntrykket.

 

Jeg hadde byttet ut strømpeholderne med en variant av lange, svarte boots i latex.

 

Kan vel og legge til at jeg synes strømpeholdere setter fokuset litt på hvor brei hoftedelen kan være, men men.

Lenke til kommentar
DU kjøper klær herfra; LINK..!

 

Da blir det liv i lieren.. :p

Baah!! Kan folk sette opp advarsler så jeg ikke åpner flere av de der midt i klasse rommet?? :ermm:

Jeg åpnet den jeg.. Men min P2 400@448 er så rask at jeg klarer og lukke den før noen andre ser =) Men såvidt jeg så var det jo bare bikinibilder da.. Lukket den rimelig kjappt.

Lenke til kommentar

Jeg har fått inntrykket av at det er mange gutter som synes hofteholder er ganske nice det og. Matchende underdel, bh/korsett med hofteholder ev. bh + hofteholder og så strømper som passer til. enten de er hvite eller sorte. Tror ikke røde strømper ser like pent ut. Hvis du er riktig vill og gal (les: rik) kan jo noen lange boots sannsynligvis piffe opp anntrekket enda mer. Tror jeg vet om en som hadde hoppet i taket om jeg gikk til innkjøp av no slikt :love:

 

Og det med at hofteholder fremhever hoftene.. Vel.. Mange gutter synes hofter er veldig nice da. De kan selvfølgelig bli for store, men da er gjerne resten av jenta og passe XL. Inntrykket jeg har fått av frøken darkness er at buksene vanligvis er for store til henne, og derfor ser jeg ingen fare i at hennes hofter skulle se for store ut i hofteholder.

 

Personlig synes jeg sånn undertøy som jeg snakker om er dødskult. Men det er ikke alltid like lett å få det slik man vill. Spesielt siden strømper gjerne vil falle ned, i stedet for å holde seg oppe. Eller hofteholderen gjerne vil gi slipp på strømpene, i stedet for å holde de fast. =/

Lenke til kommentar
Tja...eldre kvinner er flinke med sexy undertøy. Du forandrer nok mening om noen år.

Dette vet vell du "MILF HUNTER" Mario? :laugh:

Vell.. fatter ikke hva alle skal mase sånn med klær om jeg. Man tar på seg noe som er behagelig og som ikke ser så aller værst ut. (kommer selvfølgelig ann på anledningen ,men det er MEGET sjelden jeg tar på meg noe som er vondt og gå med med vilje.

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke påstå noe av det nevnte er ekkelt/vondt og gå i.. ganske enkelt fordi jeg aldri har prøvd og gå i noe slikt.. men jeg vet at jeg neppe hadde følt meg vel i det.. :ermm: thats just me..

 

Har bare funnet ut at høyhelte sko går jeg IKKE I EN GANG TIL.. :angry: Fader de drapsvåpnene holdt på og brekke bena på meg og ødelegge ryggen min, hver en stol jeg fant og sitte på var som en blessing fra oven..

Og sånne BHer som får puppene til og stå lengre ut en nesa gjør..

Der går grensen ass... :roll: Litt overdrevent men.. hopefully you get the point..

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke påstå noe av det nevnte er ekkelt/vondt og gå i.. ganske enkelt fordi jeg aldri har prøvd og gå i noe slikt.. men jeg vet at jeg neppe hadde følt meg vel i det.. :ermm: thats just me..

Hvis du ikke føler deg vel i det, så skal du så klart ikke ta det på deg bare fordi et eller annet mannfolk vil ha deg til å gjøre det.

 

Høyhelte sko er litt vanesak i grunn + at noen sko er bedre å gå med enn andre :)

Ser fint ut synes jeg. Du oppdager helt nye muskler i kroppen ;) Kanskje fordi høyhelte sko gir deg en bedre "holdning"?

Lenke til kommentar
Vell.. fatter ikke hva alle skal mase sånn med klær om jeg. Man tar på seg noe som er behagelig og som ikke ser så aller værst ut.

Behagelig? Klærne skal jo av rett etter.. Tror du undertøyet vi jenter går med er like behagelig som deres myke bommulsboksere? :p

Vell.. Ingen som har sagt hva man skal ha på seg da.. men jeg ville stusset litt over en dame med den bomullboksern. Men det er jo bare positivt.. de er jo så lette og dra av.... hihi =)

Lenke til kommentar
Og det er ikke en liten sexy g-string? Går lett som en plett det!

Skal sies at jeg ikke har prøvd det da... Så kan ikke utale meg akkurat der ,men jeg VET at en bommulsbokser er meget lett og ta av.. Har masse erfaring med megselv :roll:

 

 

EDIT: lystene kaller vetu.. :roll:

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...