Gå til innhold

Hvordan skjemme bort kjæresten?


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei. En "jeg elsker deg over alt - du betyr så mye for meg" - gave.

 

Han er romantisk, omtenksom, nerdete og liker å vite at jeg er bare hans :)

Vel, spyr bare ut av meg ett forslag (du har langt / halvlangt hår, sant?):

 

* Knytt et fint halskjede av hårstrå og andre ting (utskårede beinstykker, hardtre, metallringer etc.).

 

Du kan ikke nekte for at det er personlig, og at det er en gave utenom det vanlige kan ingen komme fra.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar
Ok. Gi meg noen tips til gaver jeg kan kjøpe til ham som sier hvor mye han betyr for meg. Eller svar meg på om en weekend alene bare oss to er noe å trakte etter

 

Og btw. Slutt å spamme ned tråden min!!! :mad::thumbdown::no:

Ja. Romantisk weekend kan være en god ide.

 

Når det gjelder gaver tror jeg det rett og slett er slik at gutter ofte legger mindre i hva de får enn jenter. Gjelder selvsagt ikke for alle, men Den Store Symbolgaven er antagelig primært en jenteting. Det er mange ting en kjæreste kunne gi meg jeg ville blitt glad for, men tror faktisk ikke du kan si "jeg elsker deg" til en gutt på noen sterkere måte enn å se ham inn i øynene og si det.

 

Hvis du alikevel vil finne Gaven er det kanskje to aspekter du kan tenke på:

 

- Ting en bruker/har på seg til daglig. Et eller annet som konstant minner om deg. Må være en ting som har bruksverdi i seg selv, hvis han hater å gå med smykker vil han ikke nødvendigvis bli glad for et halskjede selv om han får det av deg. En klokke han virkelig LIKER derimot kan være en konstant påminnelse om deg i hverdagen.

 

- Pris. Igjen: dette gjelder ikke alle menn, men mange. Menn er nok ofte ganske materialistiske. En VIRKELIG dyr gave kan i mange sammenhenger være ganske effektfult. Altså ting en nesten får dårlig samvittighet for å ta i mot. Men hvis dere har felles økonomi kan jo dette fort virke mot sin hensikt...

Lenke til kommentar

Teddybjørn med piercing.............

Da skal du slite litt..............

Host opp en sånn, og han skjønner at du har gått over lik for å finne en...........og det er ikke lov å kjøpe en Teddy + en piercing som du setter på selv........

 

Kanskje kontakte Psilocybe - han er et sånt piercingfantom.......

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Nr 1: Kebab på senga (ikke misforstå, omskrevet fra frokost på senga)

Nr 2: La han slappa av og se på tv mens du gir han en blowjob... (heaven)

Nr 3: Mat er veien til en manns hjerte

Nr 4: "Ta meg nå" holdningen :p

Nr 5: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 6: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 7: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 8: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 9: Kebab er veien til en manns hjerte

Lenke til kommentar
Nr 1: Kebab på senga (ikke misforstå, omskrevet fra frokost på senga)

Nr 2: La han slappa av og se på tv mens du gir han en blowjob... (heaven)

Nr 3: Mat er veien til en manns hjerte

Nr 4: "Ta meg nå" holdningen :p

Nr 5: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 6: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 7: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 8: Kebab er veien til en manns hjerte

Nr 9: Kebab er veien til en manns hjerte

Hva sa jeg? :D

Way to go!

Lenke til kommentar
:thumbs: SEX :thumbs:

Da har man være for lenge sammen når man "gir" sex :green:

 

Anyways weekendtur kan fort være tingen. Jeg vet bare jeg jeg ville sikkert ikke tatt i mot det. Jeg liker å betale for ting selv, og at en dame skulle gitt meg gaver utenom til jul bursdag er far out for min del. Men det er mulig jeg er littspesiel sånn sett.

 

Det jeg liker er å gå ut med jevne mellomrom på en resturant å spise og drikke godt. Skal faktisk gå ut å spise om noe dager. Gleder meg litt.

Lenke til kommentar
Jeg liker å betale for ting selv, og at en dame skulle gitt meg gaver utenom til jul bursdag er far out for min del. Men det er mulig jeg er littspesiel sånn sett.

Er enig i det. Skal noen spandere, så skal det være gutten. Gutter som ikke spanderer på første daten osv er gniene. Litt gentleman bør man være.

Lenke til kommentar
3 kant, få med deg din søteste veninne, da føler han seg garantert bortskjemt :thumbs:

"Nothing says I love you like another girl"

 

Spørs jo om du er inne i det der, eller har interesse av det da. Fordelen er å diskutere det med han først, er ikke sikkert han vil være med på det (Men da tviler jeg på at han er 100% hetero). Eventuelt trenger ikke han å være med, vi gutter klarer å se på og (ihvertfall de første 5 minuttene) mens to jenter "har det gøy" :)

Lenke til kommentar

Hm.. Takk for alle tipsene. Tror jeg.. :p

 

Det jeg har tenkt mest på er å ta han med på en weekend på et hotell sånn at vi får vært sammen bare oss to - bort fra mas og tjas. Jeg skjønner poenget med at han kanskje ikke kan komme til å like at jeg betaler.. men hvis alt er bestilt og klart på forhånd, så kan det vel ikke vær så gale? Det blir jo som en gave.. Dunno..

 

Alt det sexmaset deres gidder jeg ikke engang prøve på. Det sier meg "jeg er kåt" enn "jeg elsker deg" spør du meg.. Og jeg har I HVERT FALL IKKE tenkt å dra med meg en venninne i sengen. Hvor teit går det an å bli? :p Fjonete og fjåsete kaller jeg slikt. Dere har tydeligvis ikke vært i et seriøst langvarig forhold før.

 

Dr. Doogie sitt forslag hørtes fint ut - men jeg vet ikke om jeg gidder å ta meg tid til noe sånt.

 

Når det gjelder å kjøpe noe.. vil jeg gjerne at det skal ha noe affeksjonsverdi for ham. Vi har ingen spesiell sang eller cd som jeg kan kjøpe.. og dvd'er ellerpc'deler føler jeg at faller litt i skyggen etter en stund - jeg har merket at interessen hans for slike ting faller ganske fort etter et par dager.

 

Det jeg tenkte på var mer noe sånt som noe jeg kan få gravert navnene våre inn i.. Ideer?

Lenke til kommentar

Du kan spørre han om han vil begynne med airsoft?

Eller hva om du finner ut hvilket dataspill han spiller og så blir du flinkere enn han i det og eier han kraftig på en nettkafe? :)

Sånn helt seriøst, hvis du hadde blitt interresert i ett dataspill han liker, altså at du faktisk likte å spille det (ikke late som altså, selv om tanken er god) og ble flink i det så tror jeg han hadde blitt blid.

Edit; Har du vurdert å ta med en kvinne i sengen? :p

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Du kan spørre han om han vil begynne med airsoft?

Eller hva om du finner ut hvilket dataspill han spiller og så blir du flinkere enn han i det og eier han kraftig på en nettkafe? :)

Sånn helt seriøst, hvis du hadde blitt interresert i ett dataspill han liker, altså at du faktisk likte å spille det (ikke late som altså, selv om tanken er god) og ble flink i det så tror jeg han hadde blitt blid.

Edit; Har du vurdert å ta med en kvinne i sengen? :p

Han driver allerede med airsoft - og hadde nok satt pris på om jeg ble med. Jeg vegrer meg fordi jeg helst ikke vil bli skutt på av masse galninger :p

 

Vi spiller PC sammen av og til - maskinene våre står i nettverk.

 

Nei, det har jeg ingen planer om :p Min seng - min mann! :mad:

Lenke til kommentar
Han er romantisk, omtenksom, nerdete og liker å vite at jeg er bare hans

Håndjern så han kan lenke deg fast til senga, eller enda bedre, du kan lenke ham fast ;)

 

Personlig setter jeg veldig stor pris på at hun kjøper klær til meg... hater å handle selv, og hun finner alltid noe som passer i både stil og størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...