Gå til innhold

Hvordan skjemme bort kjæresten?

darkness|

Anbefalte innlegg

Man kan ikke forvente at et forhold skal bli perfekt bare fordi man innimellom blir overrasket med uventet sex......

Topic er ikke "Hvordan få et perfekt forhold"..

Forsåvidt er vel mesteparten av sex'en uventet, sjelden at 2 stk. står og "planlegger" at de skal ha sex.....

Er fullt klar over at man somregel ikke planlegger å ha sex, men om feks samboeren min hadde stått iført sexy undertøy når jeg hadde kommet hjem er jo det å bli skjemt bort litt. Og sånn jeg skjønte det var det det darkness| spurte om.

OFF TOPIC: Er jo gøy å planlegge å ha sex da. Gå hele dagen og vente på at en kommer seg hjem, bygger opp stemningen voldsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lol.....you dogs...........:-)

Gå hele dagen og vente på at en kommer seg hjem, bygger opp stemningen voldsomt.

Nei, ingenting er jo som å sitte 8 timer på jobben med harding....... :thumbdown:

Jeg syns nå det er et utmerket forspill jeg da. Vite hva man kommer til når en går inn døra.

Endret av lperik
Lenke til kommentar
Lol.....you dogs...........:-)

Gå hele dagen og vente på at en kommer seg hjem, bygger opp stemningen voldsomt.

Nei, ingenting er jo som å sitte 8 timer på jobben med harding....... :thumbdown:

Jeg syns nå det er et utmerket forspill jeg da. Vite hva man kommer til når en går inn døra.

Instant ejaculation? .... :roll:

Lenke til kommentar

Får vel ta en forklaring da, siden det tydeligvis var mange som falt av lasset her..............

Siden de er i 18-25- års alderen, så kan jeg aldri tenke meg (gjelder generelt også) at man klarer å skjemme bort noen med litt mer eller uventet sex i hverdagen. I den alderen der så har man vanligvis rimelig ofte sex. Da klarer du ikke å "skjemme bort".........

Synes heller at man (hvis forholdet er seriøst, eller ønskes seriøst) kanskje skal finne ut litt om hverandre hva man setter pris på. Det er jo ikke slik at det ikke er lov til å spørre. Sannsynligvis får man kanskje ikke noe spesielt seriøst svar, men dog......

Finne ut hva man liker å gjøre sammen - utenom det man gjør sammen sånn ellers i hverdagen. Synes ikke helt relevant for meg å kjøpe en DVD eller gå på kino, eller ta en pizza blir så fantastisk. Det gjør man kanskje ofte nok allikevel...........

Fatt interesse for noe man kan gjøre utenom det vanlige - dra på bowling, fisk en fisk, ta på dere skøyter og dra utpå isen, tenn bål i Nordmarka (sikkert ikke lov men....), stryk en av skjortene hans, barber marsvinet, bestill et hotelrom i Karlstad..........et eller annet nytt.....som regel blir det satt pris på - hvis ikke typen er erkelat eller helt upåvirket av alt annet enn å sitte inne foran peisen.

Eller kort og godt - legg inn oppstartsbilde på PC'n hans, som sier "Hei, elsklingen min.".........:-)

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Disse guttene her var jo utrolig hjelpsomme... :roll:

Spør spesifikt og få presist svar, spør et "huge" spørsmål og få mange svar.

er jo tross alt 3 milliarder andre menn og i verden med hver sin mening ;)

forumene på vgd har jo mange skrullinger med mange bra tips :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes heller at man (hvis forholdet er seriøst, eller ønskes seriøst) kanskje skal finne ut litt om hverandre hva man setter pris på. Det er jo ikke slik at det ikke er lov til å spørre. Sannsynligvis får man kanskje ikke noe spesielt seriøst svar, men dog......

Finne ut hva man liker å gjøre sammen - utenom det man gjør sammen sånn ellers i hverdagen. Synes ikke helt relevant for meg å kjøpe en DVD eller gå på kino, eller ta en pizza blir så fantastisk. Det gjør man kanskje ofte nok allikevel...........

Fatt interesse for noe man kan gjøre utenom det vanlige - dra på bowling, fisk en fisk, ta på dere skøyter og dra utpå isen, tenn bål i Nordmarka (sikkert ikke lov men....), stryk en av skjortene hans, barber marsvinet, bestill et hotelrom i Karlstad..........et eller annet nytt.....som regel blir det satt pris på - hvis ikke typen er erkelat eller helt upåvirket av alt annet enn å sitte inne foran peisen.

Eller kort og godt - legg inn oppstartsbilde på PC'n hans, som sier "Hei, elsklingen min.".........:-)

Jeg vet hva han liker.. Jeg kjenner han ut og inn.. Jeg skulle gjerne vært med og spilt softgun med ham - men jeg vil helst ikke bli skutt på :p

Det siste med bilde på pcen hans har jeg faktisk gjort. Har til og med tegnet tegning ;) Og fikset på bilder og skrevet navnene våre på dem..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...