Gå til innhold

Hvordan skjemme bort kjæresten?


darkness|

Anbefalte innlegg

Du snakka om å gravere inn noke for å gi det til han. Vel då har eg et godt forslag som gir stor affeksjonsverdi, og som ikkje koster skjorta.

 

 

Kjøp en kredittkort-"box" i sølv eller ka ****** dei lager dei greiene i, i en gullsmed og graver det inn med ka du har lyst å sei. Funka fint med meg. Kommer ikkje til å skifte lommebok lenger ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Darkness: Ikke legg FOR mye i det. Husk at det blir vanskeligere og vanskeligere å overgå presangene for hver gang. Når det i tillegg er "gavedager" tre-fire dager i året, skjønner jeg godt at folk blir stresset ;)

 

Jeg synes Nimzowitsch var inne på noe med URL'en hans; Noen enkle, men funksjonelle gaver.

Lenke til kommentar
Du snakka om å gravere inn noke for å gi det til han. Vel då har eg et godt forslag som gir stor affeksjonsverdi, og som ikkje koster skjorta.

 

 

Kjøp en kredittkort-"box" i sølv eller ka ****** dei lager dei greiene i, i en gullsmed og graver det inn med ka du har lyst å sei. Funka fint med meg. Kommer ikkje til å skifte lommebok lenger ;)

Det har jeg allerde gjort for et år eller to siden ;) Han likte den like godt som du gjorde ;)

Lenke til kommentar
når dere legger dere, kommer du inn med en trang og da mener jeg trang latex body med hull (dere får finne ut hvor hullet skal være selv :p ) og en kondom med smak så han skjønner hva som kommer :D  still deg i doggy osv osv osv, resten kommer av seg selv  :D

:roll:

 

 

*mumle noe om nick*

mitt nick? Hmm den skjønte jeg ikke?

Lenke til kommentar
når dere legger dere, kommer du inn med en trang og da mener jeg trang latex body med hull (dere får finne ut hvor hullet skal være selv :p ) og en kondom med smak så han skjønner hva som kommer :D  still deg i doggy osv osv osv, resten kommer av seg selv  :D

:roll:

 

 

*mumle noe om nick*

mitt nick? Hmm den skjønte jeg ikke?

Ditt nick hadde en VISSE sammenheng med det utrolig barnslige innholdet i posten.

Lenke til kommentar

Stoetter deg 100% her haltan. Noe slikt ville ikke gledet meg (ville jo selvsagt gledet meg ,men ikke saann som jeg vill). NOe slikt er bare tull egentliig.. Og si noe slikt ville kanskje virket paa kort sikt ,men jeg ville ikke likt det hvis damen bare hadde proevd og faa meg i sengs. Jeg liker og prate jeg.. og stryke partneren over kroppen. Uten at det trenger og bli noe mer.

 

Helst begge deler paa en gang :)

Lenke til kommentar
når dere legger dere, kommer du inn med en trang og da mener jeg trang latex body med hull (dere får finne ut hvor hullet skal være selv :p ) og en kondom med smak så han skjønner hva som kommer :D  still deg i doggy osv osv osv, resten kommer av seg selv  :D

:roll:

 

 

*mumle noe om nick*

mitt nick? Hmm den skjønte jeg ikke?

Hadde blitt litt skremt jeg, hvis dama hadde kommet inn på rommet med noe sånt noe... syns ikke det er noe spesielt pent/kult/opphissende heller, bare litt "dirty"... :roll:

Lenke til kommentar
Stoetter deg 100% her haltan. Noe slikt ville ikke gledet meg (ville jo selvsagt gledet meg ,men ikke saann som jeg vill). NOe slikt er bare tull egentliig.. Og si noe slikt ville kanskje virket paa kort sikt ,men jeg ville ikke likt det hvis damen bare hadde proevd og faa meg i sengs. Jeg liker og prate jeg.. og stryke partneren over kroppen. Uten at det trenger og bli noe mer.

 

Helst begge deler paa en gang :)

My God man...uve gone soft... :D

 

 

Neida...funker bra det....men dog ikkje berre det heller...

 

When there's attraction, there's action, aight? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...