Xagits Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jaja... Nå postet jeg enda en til, men denne gangen blir det printer. Vi har hatt en printer som har vært ok gjennom årene, men jeg kan ikke huske hvilken år vi kjøpte printeren. Den er jo grei til bruk av skoleoppgaver og dill dall. Men nå har vi jo flere muligheter med data enn før. Pappa har lyst å ha en skriver som kan skrive ut gode kvaliteter. Derimot jeg synes det er mest rimelig å fremkalle fra digitalt i fotobutikker, men vi kan vel alltids ha til små albumer og sånt. Og når det gjelder nettverk med flere maskiner er man nødt til å koble (slå på) "hovedmaskinen" til printeren slikt man kan skrive ut. Vil gjerne ha en nettverksprinter. *tror jeg får spørre rett fram nå* - Hvilken type printer er mest effektiv og har gode kvalitet til god pris? - Hvor dyre er patroner til den slags printer? (Hvis skriver er ok pris så er vel patroner som er dyrest?) Ting som vi vil ha: - Nettverksskriver - Fotoskriver som kan skrive ut med andre typer papirer - Farger - Ikke SÅ stor Lenke til kommentar
siripiri Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Hei Hva med denne http://www.hp-expo.com/no/nor/consumer/inkjet/c8975a.html Den har innbygget trådløst nettverk. Billigste som har den på lager som jeg fant var www.itbutikken.no 2400kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå