DionysosDale Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Har brukt Slack mye siden v 7.1. Glitrende system!!! Men har i det siste byttet det ut med Gentoo, som er min nye helt . Dionysos Lenke til kommentar
alive Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 2003 LinuxQuestions.org Members Choice Awards ah, jeg pleier ikke å kommentere slike poller, men la gå.. linuxquestions.org er en side/forum (ikke ulikt dette) for å hjelpe dem som har trøbbel/lurer på noe linuxrelatert. i slike communities danner det seg ofte føringer/meninger/bølger som fort følges av flere. det at slackware vinner en slik poll tror jeg har mer med brukerene av forumet og ikke fordi distroen er så veldig god. - ikke at slackware er dårlig, jeg var en ihugga bruker i 2 år, men det er en av de mindre distroene og den blir faktisk mindre og mindre i forhold til de andre store hvert år. slackware var faktisk den første linuxdistroen.... Linux Journal derimot har hatt en årlig kåring av forskjellig type programvare inkludert distrobusjoner i mange år. 2003 kåringen kan leses her. dette er ikke ment som en flame, bare mine to øre... Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 dette er ikke ment som en flame, bare mine to øre... 2 cents = 13.54 øre. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Kunne ikke en moderator startet to avstemminger: Beste severdistro og beste desktopdistro Lite vits i det da Debian som server og SuSE som desktop... Debian server, fedora desktop. Prøvd å sette Suse 9 i domeneinsloggingsmiljø noen gang... Og sliiiit å skulle drive å installere programmvare på SuSe 8, den fikser ikke deps fra cd en gang!!! Nei Fedora, sleng inn apt, og skru på nigthly yum update Lenke til kommentar
huf Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 (endret) Håpte inderlig at slackware stakk av med seieren, og jammen gjorde de det også.. edit: leif Endret 26. januar 2004 av huf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå