ProXymus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Holder på med et galleri... Har stoppet litt opp her. Vil gjøre slik at for hver 3 bilde blir det en ny <tr> slik at jeg f.eks kan ha 9 bilder på en side sånn her: bilde bilde bilde bilde bilde bilde bilde bilde bilde Hvordan gjøres dette med en loop? hvis det er loop som brukes til dette... Endret 21. januar 2004 av ProXymus Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 eks slik: $counter = 0; for-loop{ [...] if(++$counter == 3){ echo "<tr>"; $counter = 0; } [...] } Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 mm.. Slik JEG gjorde det.. tenkte det var litt n00bi så jeg spurte her Lenke til kommentar
ProXymus Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 ok... Takk Lenke til kommentar
steinrr Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Eller eventuelt kan du bruker modulus (%)-operatoren og f.eks. skrive ut teksten hver gang counter % 3 blir 0. Da slipper du logikken med å resette counteren hver gang du skriver ut teksten. (modulus-operatoren returnerer resten etter en heltalsdivisjon, dvs 2 % 3 = 2, pga at 2 / 3 = 0 og 2 i rest. 3 % 3 returnerer 0.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå