Toa Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 http://www.homelanfed.com/index.php?id=5340 Ifølge dette intervjuet er Unreal Tournament 2 ute i slutten av Juni, mens Unreal 2 er ute til jul (dvs ETTER UT2). Jeg må legge meg ned. Jeg er svimmel... Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 jepp, det er så riktig som man kan få det, det er også sagt at Unreal 2 kommer uten MP fordi de ikke vil ta bort konsentrasjonen på Unreal Tournament 2 som multiplayer-spill Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 huf .. får håpe dere tar feil Det første jeg hørte var at unreal2 skulle komme denne mnd. Men nei. Så fikk jeg høre til sommern. det kom jo som et sjokk. så dette ..... JUL!!! kan det være sant . Jeg legger meg ned å dør :sad: ps : har foresten prøvd det . det ser sinsykt ut Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Dette var de beste nyhetene jeg har hørt på veldig veldig lenge (derfor min svimmelhet og etterfølgende feber med rennende nese). Unreal 2 har for meg alltid vært et rent singleplayer spill, og har aldri noensinne hatt noen forhåpninger om at multiplayerdelen skulle være noe spesielt interessant. Jeg så for meg Unreal 2 til høsten, og UT2 til våren neste år. Nå sier de Juni 2002, noe som forhåpentligvis betyr at spillet kommer ut en gang iløpet av høsten. De vil vel også stresse med å få ut Unreal 2 før jul, men jeg blir ikke overrasket om de må utsette det. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Unreal2 kommer desverre ikke før omkring Jul :- og da kommer sikkert ikke UT2 noe tidligere heller. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 12. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2002 Tja... Det er jo offisielt at Unreal 2 ikke kommer før jul, og de sier samtidig at Unreal Tournament 2 kommer FØR U2. Men, den som lever får se. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg er faktisk enig med deg Toa. Unreal tounrament 2 blir nok et konge spill og jeg ser fram til det, men jeg ville så gjærne spille unreal2 før jul . Dette hadde jeg liksom innstilt meg på... men men . ut2 blir nok en garantert verdig erstatning Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 eg ser for meg mange 'like' brett til UT2 det vil gjøre så lett å lage brett at til og med bestemor ville ikke hatt noen problemer dette gjør du ved å pussle brettet i sammen i sånne 'biter' nei eg skal bruke mine photoshop og 3dsmax skills til å ta pusten ifra alle Lenke til kommentar
Toa Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Vel... La oss se på hvordan det er idag. Hvor mange brett ligner på Deck16 og Liandri? Det er åpne brett som er like bra til 1on1 som 4on4. Hvis det kommer 20 slike brett, så er jeg fornøyd. :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 nå meinte eg amatør bretta og ikkje dei offisielle :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå