Gå til innhold

MSI Bluetooth dongle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

med ustabil mener jeg: får bare koblet den opp mot Siemens sx1 ikonet som plasseres i min datamaskin av og til. Kan være siemens programmet som er ustabilt, men var sånn på 6600 også. Gjør jeg det riktig?

quick connect - bluetooth serial port - siemens sx1. Så får jeg en positiv connected melding, og en erro melding. Noen ganger funker det, andre ikke?

Lenke til kommentar
med ustabil mener jeg: får bare koblet den opp mot Siemens sx1 ikonet som plasseres i min datamaskin av og til. Kan være siemens programmet som er ustabilt, men var sånn på 6600 også. Gjør jeg det riktig?

quick connect - bluetooth serial port - siemens sx1. Så får jeg en positiv connected melding, og en erro melding. Noen ganger funker det, andre ikke?

Okey...ser problemet nå:

Nytter ikke å lage en oppkobling slik. :no: ...går kun vist det er mellom 2 pc'er....

Går kun ann å sende å mota filer.....

Eller div. musikk programmer. fks. bemused

Lenke til kommentar

quick connect - bluetooth serial port - siemens sx1.    Så får jeg en positiv connected melding, og en erro melding. Noen ganger funker det, andre ikke?

Okey...ser problemet nå:

Nytter ikke å lage en oppkobling slik. :no: ...går kun vist det er mellom 2 pc'er....

Går kun ann å sende å mota filer.....

Eller div. musikk programmer. fks. bemused

SÅ hvordan lage en oppkobling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...