magnus85 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har denne her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&view=detailed og lurer på om noen andre har samme typen? Jeg bruker XP og den er ikke så veldig stabil at det gjør noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har en lignende (ukjent merke). Den er også ganske ustabil. Vet ikke hvorfor...men klarer meg. Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har denne, altså samme merke..Den fungerer helt fint i WinXP (bruker medfølgende drivere hvis du lurer) PS. Feilposta? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hva legger dere i ustabil? En dongle fungerer bare 2 veier med en mobil.... Mobil ---> pc pc ---> mobil + Div prog som kan kobles til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tror han mener at mobilen ikke alltid finner pc'n og omvendt...det som er problemet til meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Opdater driver så fort som mulig! Gamle å dårlige drivere som følger med! Gjore jeg, fungerte perfekt da å fungerer perfekt nå... ikke ustabil en plass Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 med ustabil mener jeg: får bare koblet den opp mot Siemens sx1 ikonet som plasseres i min datamaskin av og til. Kan være siemens programmet som er ustabilt, men var sånn på 6600 også. Gjør jeg det riktig? quick connect - bluetooth serial port - siemens sx1. Så får jeg en positiv connected melding, og en erro melding. Noen ganger funker det, andre ikke? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Opdater driver så fort som mulig! Gamle å dårlige drivere som følger med! Gjore jeg, fungerte perfekt da å fungerer perfekt nå... ikke ustabil en plass Har du MSI bluetooth dongelen som jeg har? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 med ustabil mener jeg: får bare koblet den opp mot Siemens sx1 ikonet som plasseres i min datamaskin av og til. Kan være siemens programmet som er ustabilt, men var sånn på 6600 også. Gjør jeg det riktig?quick connect - bluetooth serial port - siemens sx1. Så får jeg en positiv connected melding, og en erro melding. Noen ganger funker det, andre ikke? Okey...ser problemet nå: Nytter ikke å lage en oppkobling slik. ...går kun vist det er mellom 2 pc'er.... Går kun ann å sende å mota filer..... Eller div. musikk programmer. fks. bemused Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Nope...har ikke samme som deg....men alle fungerer på samme måte.... Denne har jeg Lenke til kommentar
mack_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg gjør det presist som magnus85 sier bare at jeg har som sagt et litt annet adapter(det du har haddis)+t610. Burde da ikke være noen forskjell? Jeg kan overføre alt mulig begge veier. Hvordan gjør så du det? Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 med ustabil mener jeg: får bare koblet den opp mot Siemens sx1 ikonet som plasseres i min datamaskin av og til. Kan være siemens programmet som er ustabilt, men var sånn på 6600 også. Gjør jeg det riktig?quick connect - bluetooth serial port - siemens sx1. Så får jeg en positiv connected melding, og en erro melding. Noen ganger funker det, andre ikke? Okey...ser problemet nå: Nytter ikke å lage en oppkobling slik. ...går kun vist det er mellom 2 pc'er.... Går kun ann å sende å mota filer..... Eller div. musikk programmer. fks. bemused SÅ hvordan lage en oppkobling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå