StanErwing Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei Har fått meg en SX1 som jeg er *veldig* fornøyd med! MEN, jeg har et problem når det gjelder bruk av Siemens Data Suite koblet opp mot telefonen. Jeg prøver å bruke USB datakabelen, men programmet (el Win XP) finner ingen telefon! (det står "no phone connected"). Jeg vet at USB kontaktene mine fungerer. Er det noen andre med SX1 som har/har hatt samme problem? Eller noen tips å komme med? Takker! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du har prøvd å gå på innstillinger i SDS og søke etter tlf? Lenke til kommentar
Erl1d Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hadde samme problemet jeg også (mRouter finner ikke telefonen ikke sant...). Kontaktet siemens support, men de hadde ikke noen løsning. Kjøpte meg et bluetooth adapter til pc'en istede jeg. Fungerer glimrende det. Lenke til kommentar
StanErwing Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Har vært inne på forumet på www.my-siemens.net, og det er *mange* som har samme problem (med litt forskjellige varianter) Skal prøve noen av disse løsningne når jeg kommer hjem idag. Har også tenkt på løsningen med bluetooth dongle, men hvordan er overførings hastigheten da? Med tanke på å overføre MP3 etc til minnekort - jeg må vel eventuelt kjøpe meg en minnekort leser til pcen Takker for svar folkens! Lenke til kommentar
molna Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvis dere har noen annen Siemens-software installert på PCn må denne av-installeres først. Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 fungerer fint med blue tooth men så fort jeg vifter med ir rundt maskinen kommer det at den måinstalleres og driveren finner jeg ingen steder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå