jac Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Lurer på om tapte anrop/innkommet SMS vises i ytre display i standby mode? Kan man eventuelt se det fra litt avstand eller må man helt innpå telefonen? På forhånd takk. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja det vises i det ytre displayet. Grafikken dekker ca hele displayet, så du ser det vel fra litt avstand. Men når displayet slår seg av (etter max 1 min) så må du "slå på" displayet igjen for å sjekke om du har fått tapt anrop/sms/mms... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har også ett spørsmål: Om man laster ned Pims, kan man legge opp ringetoner til mobilen... Må dette være *.mmf filer? Hva er det og hvor finner jeg sånne? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja det vises i det ytre displayet. Grafikken dekker ca hele displayet, så du ser det vel fra litt avstand. Men når displayet slår seg av (etter max 1 min) så må du "slå på" displayet igjen for å sjekke om du har fått tapt anrop/sms/mms... Hvordan "slår jeg på" det ytre dislpayet igjen etter det har slokket etter det minuttet uten å åpne mobilen?? Og er dte noen som veit om det er en utsett/slumre knapp til alarmen?? Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja det vises i det ytre displayet. Grafikken dekker ca hele displayet, så du ser det vel fra litt avstand. Men når displayet slår seg av (etter max 1 min) så må du "slå på" displayet igjen for å sjekke om du har fått tapt anrop/sms/mms... Hvordan "slår jeg på" det ytre dislpayet igjen etter det har slokket etter det minuttet uten å åpne mobilen?? Og er dte noen som veit om det er en utsett/slumre knapp til alarmen?? Du kan trykke på volumknappen på siden, så kommer displayet på igjen. Ingen slumring til alarmen. Jeg har ihvertfall ikke funnet det. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja! fikk til det med displayet nå,, har ikke fått det til før.. Men jeg må holde dne inne ca. like lenge som man må med kameraknappen.. Tusen takk=) Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har også ett spørsmål: Om man laster ned Pims, kan man legge opp ringetoner til mobilen... Må dette være *.mmf filer? Hva er det og hvor finner jeg sånne? Tror det har vært noen tråder om dette her på forumet før også, .mmf er vel samsung sitt ringetoneformat. Sjekk på kazaa feks så finner du det der... Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja! fikk til det med displayet nå,, har ikke fått det til før.. Men jeg må holde dne inne ca. like lenge som man må med kameraknappen.. Tusen takk=) Jepp. Men sparer vel litt strøm på dette i forhold til å åpne dekslet hver gang du skal sjekke etter meldinger/anrop... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Håper det.. Har hatt den i to døgn nå og jeg bruker den nesten hele tiden og åpner dekselet for å sjekke klokka nesten hele tidne på skolen, da har jeg måttet lade hver dag. D er slitsomt... Men jeg var klar over den dårlige batterikapasiteten.... Bryr meg ikke så mye om den, er ikke så vanskelig å lade heller Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Er det høytaler på telefonen?? Slik at man kan prate med noen uten og ha høre på telefonen, eller snakke i mikrofonen.. Sånn som på nok7250i Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Hvis du har på høyeste lyd under en samtale.. Noe du stiller på med de tastene på siden av telefonen så er det som en høyteler.. funker helt fint.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 slumring er vel volumknapp ned tror jeg? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 Håper det! Kan prøve det i morgen tidlig... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. februar 2004 Del Skrevet 1. februar 2004 .. men er ikke sikker!!! Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har Samsung E700 høytaler? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har Samsung E700 høytaler? nope Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå