Gå til innhold

Spørsmål E700

jac

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det vises i det ytre displayet. Grafikken dekker ca hele displayet, så du ser det vel fra litt avstand. Men når displayet slår seg av (etter max 1 min) så må du "slå på" displayet igjen for å sjekke om du har fått tapt anrop/sms/mms...

Hvordan "slår jeg på" det ytre dislpayet igjen etter det har slokket etter det minuttet uten å åpne mobilen?? Og er dte noen som veit om det er en utsett/slumre knapp til alarmen??

Lenke til kommentar
Ja det vises i det ytre displayet. Grafikken dekker ca hele displayet, så du ser det vel fra litt avstand. Men når displayet slår seg av (etter max 1 min) så må du "slå på" displayet igjen for å sjekke om du har fått tapt anrop/sms/mms...

Hvordan "slår jeg på" det ytre dislpayet igjen etter det har slokket etter det minuttet uten å åpne mobilen?? Og er dte noen som veit om det er en utsett/slumre knapp til alarmen??

Du kan trykke på volumknappen på siden, så kommer displayet på igjen. Ingen slumring til alarmen. Jeg har ihvertfall ikke funnet det.

Lenke til kommentar
Jeg har også ett spørsmål:

Om man laster ned Pims, kan man legge opp ringetoner til mobilen... Må dette være *.mmf filer? Hva er det og hvor finner jeg sånne?

Tror det har vært noen tråder om dette her på forumet før også, .mmf er vel samsung sitt ringetoneformat. Sjekk på kazaa feks så finner du det der...

Lenke til kommentar
Ja! fikk til det med displayet nå,, har ikke fått det til før.. Men jeg må holde dne inne ca. like lenge som man må med kameraknappen.. Tusen takk=)

Jepp. Men sparer vel litt strøm på dette i forhold til å åpne dekslet hver gang du skal sjekke etter meldinger/anrop...

Lenke til kommentar

Håper det.. Har hatt den i to døgn nå og jeg bruker den nesten hele tiden og åpner dekselet for å sjekke klokka nesten hele tidne på skolen, da har jeg måttet lade hver dag. D er slitsomt... Men jeg var klar over den dårlige batterikapasiteten.... Bryr meg ikke så mye om den, er ikke så vanskelig å lade heller ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...