LiTe Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg lurer på om det er noen som vet om og har erfaring med programvare som kan erstatte eller brukes i stedet for den vanlige filkopierern i windows. Funkjsonen jeg savner, er når jeg skal kopiere filer( hele hdd'er i forbindelse med backup) så stopper kopieringa etter X-Antall gb pga ei fil som ikke kan kopieres. Jeg ønsker muligheten til å få vite hvilken fil som stoppet, og at kopieringa skal fortsette. Noen som kjenner til noe jeg kan benytte? Evt hvis jeg kan gjøre noen endringer i windows, som får windows til å fortsette kopieringa så er det også interessant. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
KjellMagne Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Du kan jo prøve Total Commander på http://www.ghisler.com/ Har ikke testet den selv. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Du kan prøve dette Total Copy Du bare drar filene over med høyre knappen og velger total copy. Da kan du ser du hastighet og hvor mye som er kopiert osv. Du har også pause/resume funksjon Genialt lite prog. Endret 21. januar 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Takker for alle svar , skal teste disse snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå