CreatureCanis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Calm down people... Heller konger og prinsessen enn president sier jeg... "Et barn er født på Riii-ii-ksen, på Riii-ii-ksen. men det isje'en kjææft som bry-yr seg!!" Med melodi fra Ett barn er født i betlehem... Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) hmm ser ut til at det mangler litt nasjonalisme her. Trenger vi virkelig en krig for å få tilbake nasjonalfølelsen? Det med Konge betyr MYE i forskjellige sammenhenger, og det er endel av den norske nasjonalarven. ...mye som mange her sikkert ikke forstår, men bare ta det med ro. Det finnes mange voksene som heller ikke ser hensikten med å ha en nasjonal sammligsperson... kommunismene i SV f.eks. Men på en annen side vil jo de ha diktatur da.. Endret 21. januar 2004 av PIIIpower Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hyggelige greier med barnefødsler. Syns monarki er fint! OT: Kan jeg som heterofil mann si at jeg syns det er koselig at Krompen uttrykker følelsene slik? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hm, hvis dere "ikke kunne brydd dere mindre", hvorfor tar dere da bryet med å poste I tråder om emnet? pass deg for de schempe-sinte anti-monarkistene... Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 eneste som bryr seg om det er vel forelegerene i se&hør og leserene Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hm, hvis dere "ikke kunne brydd dere mindre", hvorfor tar dere da bryet med å poste I tråder om emnet? pass deg for de schempe-sinte anti-monarkistene... Hvem sa at jeg var for monarki? :0 Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 den var ikke myntet på deg, men til de litt lenger opp i tråden. Lenke til kommentar
simba (= Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 faan om jg bryr meg om dette... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmm.. har aldri skjønnt meg på kongefamilier, hva er forskjellen på ho derre nye greia som datt ut av mette marit å ho derre maud angelica? er ikke begge kongelige da? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 hmm.. har aldri skjønnt meg på kongefamilier, hva er forskjellen på ho derre nye greia som datt ut av mette marit å ho derre maud angelica? er ikke begge kongelige da? Tror det er sånn at kronprins Håkon er "kongens-oppfølger". Så hvis Harrald dør så er det kronprinsen som blir kongen og videre og videre... Jaja, monarki er ikke bra, hvis du tenker hva opprinnelig monarki er, så minner det meg litt om Saddamstyre. Knagen er jo bare "som et forbilde" i dag, han kan jo ikke akkurat utgjøre så mye, han har vel tre ting han kan gjøre eller noe sånt... Fuck it anyway.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 [quote name='olsen' date='21/01/2004 : 10:34'] Det skjedde nå, 09:14. Men jeg gir meg en blank en, monarkiet suger! [/quote] kan ikke gjøre noe annet enn å nikke lodrett opp og ned! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Oi, her var den mange med gode samfunnskunnskaper. Les litt norsk historie så forstår dere _kansje_ betydningen av å ha en nasjonal sammlingsperson. Alternative er å leve noen år til... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Folkens! Skjerp litt her da? Vi vet jo alle at kongen har mer eller mindre ingen reell makt. Den ligger hos regjeringa og stortinget. Kongen kan jo ikke stille kabinettspørsmål eller fremsette mistillitsforslag? Men, dette blir jo P&R, hvilket er tabu her om dagen. Nok om det. Litt spess at det blei en jente synes jeg, men forsåvidt fair enough. Syns ho bør hete Ingeborg, forøvrig. bfisk Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Jeg synes hun bør hete noe skikkelig utenlandsk noe, Agmhanda eller Mohammed bare for tull. Nei Ingrid er et dødsfint navn Endret 21. januar 2004 av VeXx Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Oi, her var den mange med gode samfunnskunnskaper. Les litt norsk historie så forstår dere _kansje_ betydningen av å ha en nasjonal sammlingsperson. Alternative er å leve noen år til... Alternativene er å leve noen år til ? What ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jepp kongefamilien gjør en stålende jobb som ambasadører ut om i verden og P&R...mye bedre enn en folkevalgt vil jeg tro. et Kongehus står for tradisjon og stabilitet. Ingeborg er et pop navn virker det som Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) hmm ser ut til at det mangler litt nasjonalisme her. Trenger vi virkelig en krig for å få tilbake nasjonalfølelsen? Det med Konge betyr MYE i forskjellige sammenhenger, og det er endel av den norske nasjonalarven........ kommunismene i SV f.eks. Men på en annen side vil jo de ha diktatur da.. Oi, her var den mange med gode samfunnskunnskaper. Les litt norsk historie så forstår dere _kansje_ betydningen av å ha en nasjonal sammlingsperson. Alternative er å leve noen år til... oj, disse meldingene tyder på at nettopp du mangler innsikter som samfunnskunnskap gir på dette området. Dersom du ønsker å øke din viten på feltet, anbefaller jeg at du setter deg inn i hva nasjonalisme innebærer (i tillegg til å forstå hva ulike partier i norge står for ideologisk) dersom du er villig til å lese noen linjer: http://folk.uio.no/stokke/TEACHING/Grunnfa...geo3/sld001.htm dersom du kun ønsker å være konsument av tv/video: http://www.intermedia.uio.no/kunnskapskana...ud/Osterud.html og en av mine favoritt-hjerner på skolen: http://folk.uio.no/geirthe/Nasjonalisme.html Endret 21. januar 2004 av heraldo Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 og en av mine favoritt-hjerner på skolen:http://folk.uio.no/geirthe/Nasjonalisme.html Karen går litt i sirkel rundt seg selv. Har du funnet ett bra P&R-forum, btw? ON-TOPIC: Fikk avisa her idag, med diggert bilde av krompen og M.M.. Rett i den store, grønne dunken. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Karen går litt i sirkel rundt seg selv. ? krypto-språk fra DrDoogie; kan ikke åpne denne filen hva vil du gjøre? : bruke webtjenesten for å finne det riktige programmet : velg programmet fra en liste hvilken sirkel? sirkeltrening? blodgym? har forresten ikke lett etter alternative p&r forum, men når jeg ikke klarer å holde meg mer, spruter jeg litt off topic her og der Endret 21. januar 2004 av heraldo Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 ? krypto-språk fra DrDoogie; Sirkulær logikk. Fristende å gi mer utfyllende svar, men. Nå forventer jeg at administratorene kommer med en endelig avgjørelse ang. P&R "engang", og ønsker ikke enda å motarbeide deres bestemmelser ved å la p&r tyte for mye opp som ugrass mellom dem fine hellene i oppgangen deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå