CreatureCanis Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja det skjedde vist i går... men treg som jeg er så fikk ikke jeg det med meg før nå... En prinsesse er født.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det skjedde nå, 09:14. Men jeg gir meg en blank en, monarkiet suger! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 Å pokker... Det ER onsdag.. Ja okei... jeg er ikke våken enda jeg da.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hehe. Må stille meg enig med olsen; Jeg gir også blanke i hele greia, og håper monarkiet opphører nå før enn senere Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hehe. Må stille meg enig med olsen; Jeg gir også blanke i hele greia, og håper monarkiet opphører nå før enn senere HØR HØR ! 100% enig, og la oss og fjerne statsministere som går på lykkepiller Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hehe. Må stille meg enig med olsen; Jeg gir også blanke i hele greia, og håper monarkiet opphører nå før enn senere HØR HØR ! 100% enig, og la oss og fjerne statsministere som går på lykkepiller Bare å ikke stemme borgerlig det gutten min men off, P&R Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bryr meg heller ikke om ka hun fikk. Lenke til kommentar
Deg Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ******, jeg håpet at de skulle bli en gutt og at de kalte han Bernt Kong Bernt, kan dere tenke dere noe finere? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Synest det er fint det at det er blitt født ein ny tronarving, no slepp vi kanskje å høyre alt ditta masset frå Svein O i SE&HØR heile tida. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 leser du se&hør? Nei ikkje so ofte, men trur du ikkje han fyren står å glisse på skummelt vis mot meg kvar gong eg står i kø for å betale matvarene mine Skummelt Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bedre med en monark som er trent til oppgaven hele livet enn en "bush" som statsoverhode? JA...med presidenter veit man jo ikke hvem man plutselig får som statsoverhode... og ikke kom med økonomi argumentet, jeg tviler på at det hadde blitt noe særlig billigere å holde en president enn en konge... Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Kunne ærlig talt ikke brydd meg mindre! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvem bryr seg? **** ta TV2 @ fikk ikke med meg Bonanza Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 I don`t give a damn!!!! lalalalala Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Bedre med en monark som er trent til oppgaven hele livet enn en "bush" som statsoverhode? JA...med presidenter veit man jo ikke hvem man plutselig får som statsoverhode... jeg tror en folkevalgt leder i større grad er i stand til å gjøre folket som valgte ham fornøyd, enn en som "tilfeldigvis" arver trona. men det er jo stor forskjell på konge og president, i dagens samfunn er kongens nærmest ubrukelig (og derfor unødvendig). Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Det skjedde nå, 09:14. Men jeg gir meg en blank en, monarkiet suger! Amen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hm, hvis dere "ikke kunne brydd dere mindre", hvorfor tar dere da bryet med å poste I tråder om emnet? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Fordi de vil utrykke hvor sur de er for at Bonanza ikke gikk i dag, i håp om at noen som jobber i tv2 skal se det. Lenke til kommentar
defzx Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 leser du se&hør? Nei ikkje so ofte, men trur du ikkje han fyren står å glisse på skummelt vis mot meg kvar gong eg står i kø for å betale matvarene mine Skummelt Haha, jeg bor like ved der svei o bor så noen ganger er han ikke bare på bilde, men faktis forann meg, skummelt med sånne alkiser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå