arna Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hvordan kan jeg sette opp GPRS med chess? Liksom hvilke instillinger er nødvendig.. har forøvrig en Nokia 6600 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Chess bruker Telenor nette. Så derfor setter du den opp som om du hadde et Telenor abo. Du finner greit instruksjoner her: http://www.dintelefon.net Følg oppsett linkene øverst til høyre. AKIRA Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Gå inn på telenor sine sider.dær finnr du info,og kan sende oppsettet til din telefon gratis www.telenormobil.no Lenke til kommentar
arna Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 ok jeg fikk koblet meg opp på GPRS med dette oppsettet: WAP Oppsett Telenor Mobil Meny - Tjenester - Innstillinger Rediger Aktive tjenesteinnstillinger Innstillingsnavn: Telenor WAP Startside: http://wap.djuice.no Tilkoblingstype: Midlertidig Tilkoblingssikkerhet: Av Databærer: GPRS GPRS-Tilgangspunkt: wap IP-adresse: 010.010.010.010 Godkjenningstype: Normal Innloggingstype: Automatisk Brukernavn: dj Passord: dj men da har jeg et annet spørsmål... Hvis jeg da velger wap.vg.no hvor lang tid vil det ta før jeg kommerinn på siden? FOr jeg ventet i 1minutt så skjedde ingenting annet at globusen jobbet... Og må jeg installere en nettleser? Som opera? Fordi jeg tror ikke jeg har noen lesere inne.... takk Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 ok jeg fikk koblet meg opp på GPRS med dette oppsettet: WAP Oppsett Telenor Mobil Meny - Tjenester - Innstillinger Rediger Aktive tjenesteinnstillinger Innstillingsnavn: Telenor WAP Startside: http://wap.djuice.no Tilkoblingstype: Midlertidig Tilkoblingssikkerhet: Av Databærer: GPRS GPRS-Tilgangspunkt: wap IP-adresse: 010.010.010.010 Godkjenningstype: Normal Innloggingstype: Automatisk Brukernavn: dj Passord: dj men da har jeg et annet spørsmål... Hvis jeg da velger wap.vg.no hvor lang tid vil det ta før jeg kommerinn på siden? FOr jeg ventet i 1minutt så skjedde ingenting annet at globusen jobbet... Og må jeg installere en nettleser? Som opera? Fordi jeg tror ikke jeg har noen lesere inne.... takk Er ikke opera inne på telefonen din?det skal jo ligge dær det,eller har du slettet det? Lenke til kommentar
arna Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 jeg tror jeg har slettet det... Hvordan får jeg det tilbake? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg tror jeg har slettet det... Hvordan får jeg det tilbake? Da må du kjøpe dæ bluetooth,eller kabel vest det finnes,og kjøre cd plata til telefonen din Lenke til kommentar
arna Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 har kjøpt det nå skal teste det senere i dag evt i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå