pellemann Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Jaja... er det ikke kjekt? ærlig talt så d**** jeg i hele dri****. om kronprinsen og hu teite kjerringa får små, hva så? sto ikke no i avisa når jeg fikk. Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 jaja.. gratulerer til kongehuset! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Vi har ikke fått ny kronprinsesse, som topic sier. Den nye prinsessen er ny tronarving Lenke til kommentar
pellemann Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 sorry mack, en liten skriveleif en gang i fremtiden så... Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Har hverken sansen for Mette-Marit eller Ari Behn, men det bryr nok de seg lite om Gratulerer eller noe... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Død over monarkiet. Håper ungen får det koslig. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Ny kronprinsesseMed mindre navnet blir Dronning Laila eller Dronning Gerd, så er det knekkende likegyldig. Men det er jo hyggelig at fødselen gikk bra og at underbefolkede Norge har fått en ny innbygger. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) Vi har ikke fått ny kronprinsesse, som topic sier. Den nye prinsessen er ny tronarving Hmm, godt mulig jeg også tar feil nå but here goes... La oss gå et par år tilbake i tid og se på Martha og Håkon... Vi hadde da kronprins Håkon og prinsesse Martha Louise, hvorpå Håkon var tronarving! Er det bare jeg som trodde at kron (Kommer ifra kronarving, som da i dag blir tronarving) var tittelen til den neste tronarvingen? *Edit* Åja, jeg kunne forresten ikke brydd meg mindre... *EDIT nummer 2* Ok, hun blir ikke kronprinsesse som du sa nei, da Håkon faktisk er kronprins, men arveprinsesse er vel no som stemmer rett slik som du sa! MY mistake Endret 21. januar 2004 av Sakris Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Endelig en norsk fødsel som faktisk betyr noe.. Synd at det ble en jente da Bildet til bjaa passet veeeldig fint inn i sammenhengen her, /me hater monarkiet Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 whoop-de-doo, what does it all mean basil? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 På direkte spørsmål sa Haakon at datteren har trekk fra begge foreldrene, men han har vanskelig for å si hvem hun ligner mest på. Noe røpet han likevel: - Hun er mørk. Håper ikke han mente svart. Det ville vært litt flaut. Fint at det ble en jente syntes jeg. Passet bra nå som jenter ikke kommer i annenrekke lenger. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Haha, det hadde tatt seg ut Forøvrig ønsker jeg Svette-Marit og resten av kongefamilien et hyggelig opphold i ******, hvor jeg håper de kommer til å brenne i evig tid. Lenke til kommentar
mikk Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Hun er mørkudet MM har jo en tvilsom fortid Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 (endret) De skal jo gi henne et forferdelig navn da, Margrethe eller Ragnhild elns. *grøss* Endret 21. januar 2004 av DiMiles Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Tror ikke det blir et gammeldags navn.. kanskje en variasjon av en tidligere dronning. Blir sikkert et dobbeltnavn, med et moderne og et gammeldags navn? Uansett.. drit i navnet da.. det er jo at hun er jente som er nyheten. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 er det nå jeg skal si L.I.C ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå