Dark Lord Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 når jeg slår av maskina i windows så logger den av og avslutter(win xp). men like før den slår seg av helt kommer det en "blåskjerm" som vises i 3 sek ca. og der står det noe om at windows ble avsluttet for å hindre skade på maskina eller omvendt husker ikke helt. også restarter den og for å få til å slå den av ved å trykke på knappen så må jeg restarte maskina 2 ganger såå kan jeg slå av den.. noen som vet hva som er feil? det er veldig plagsomt..! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 Er det ikke windows som dumper minnet? Har du nok plass på harddisken din.. Ellers så kan du jo endre størrelsen på sidevekslingen.. Bare en liten teori. Hadde samme problem før, da hadde jeg for lite plass... Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 21. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2004 har ikke hatt det før eller en annen "versjon" av det. windows bare startet dumping av fysisk minne når jeg feks. så en film eller spilte ett spill og det var bare noen det skjedde på andre var helt grei..men skal prøve det.. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 prøvde med sidevekslingsfila å satte opp slik at jeg tilsammen hadde ca.12 gb maksimum(3 disker). maskina ble litt rasker men jeg har fremdeles problemet med "blå skjermen" bare at nå restarter maskina etter "blåskjermen" også kan jeg skrua maskina rett etter på det kunne jeg ikke før så det går rett vei.. Lenke til kommentar
drno21 Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 Vel hva slags maskin har du??? Lit om maskinvaren din hadde hjulpet. Hadde lignede sak der jeg måtte bruke slå av knappen for å slå av gamle Pc`en min. Det gikk ikke an å slå den av ved å klikke på start og avslutt. Ganske irrriterende men så var det jo en Celeron 500 MhZ det sier jo bare litt. Lenke til kommentar
Dark Lord Skrevet 22. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2004 den er ett år gammel da kabinettet hvertfall. har en amd athlon 2200 som er ca. 6 mndr gammel, en 512 ddr pc3200 som er ca. 1 mnd, en 80 GB harddisk som er 1 år gammel, en 40 GB harddisk som er 1 år gammel, en 160 GB harddisk som er noen uker gammel, asus hovedkort ca. 1 mnd gammel og ati radeon 7000 series pci. kjøpte en selvbygger pakke på psdata for ett år siden og har oppgradert da. Lenke til kommentar
AgUr Skrevet 22. januar 2004 Del Skrevet 22. januar 2004 har hatt noen slike problemer selv. kanskje det er quota instillingene som er feil...... var hvertfall det på min. jeg satt i XP cd'en og oppgraderte fra XP til XP, da funket det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå