Gå til innhold

får ikke til å slå av maskina skikkelig..

Dark Lord

Anbefalte innlegg

når jeg slår av maskina i windows så logger den av og avslutter(win xp).

men like før den slår seg av helt kommer det en "blåskjerm" som vises i 3 sek ca. og der står det noe om at windows ble avsluttet for å hindre skade på maskina eller omvendt husker ikke helt. også restarter den og for å få til å slå den av ved å trykke på knappen så må jeg restarte maskina 2 ganger såå kan jeg slå av den..

noen som vet hva som er feil? det er veldig plagsomt..! :angry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøvde med sidevekslingsfila å satte opp slik at jeg tilsammen hadde ca.12 gb maksimum(3 disker).

maskina ble litt rasker men jeg har fremdeles problemet med "blå skjermen" bare at nå restarter maskina etter "blåskjermen" også kan jeg skrua maskina rett etter på det kunne jeg ikke før så det går rett vei.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Vel hva slags maskin har du??? Lit om maskinvaren din hadde hjulpet. Hadde lignede sak der jeg måtte bruke slå av knappen for å slå av gamle Pc`en min. Det gikk ikke an å slå den av ved å klikke på start og avslutt. :no: Ganske irrriterende men så var det jo en Celeron 500 MhZ det sier jo bare litt.

Lenke til kommentar

den er ett år gammel da kabinettet hvertfall. har en amd athlon 2200 som er ca. 6 mndr gammel, en 512 ddr pc3200 som er ca. 1 mnd, en 80 GB harddisk som er 1 år gammel, en 40 GB harddisk som er 1 år gammel, en 160 GB harddisk som er noen uker gammel, asus hovedkort ca. 1 mnd gammel og ati radeon 7000 series pci. kjøpte en selvbygger pakke på psdata for ett år siden og har oppgradert da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...